۷۵۹۰۹

قرص لتروزول و تاثیر بر تخمک گذاری

دلیل ترشح نکردن بعد از دوره تخمک گذاری ام، چیست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: این ماه مصرف قرص لتروزول داشتم و بعد از دوره تخمک گذاری بر خلاف همیشه ترشحات ندارم. دلیلش چیه؟

پاسخ دکتر مرجان اسدی، متخصص زنان و زایمان:
ترشح نداشتن شما به علت مصرف قرص لتروزول است. شما باید برای اطمینان از آزاد کردن تخمک، سونوگرافی انجام دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.