۷۷۹۷۲

قرص ال دی باعث لکه بینی، قبل از پریود می شود؟

یک هفته مانده به پریود چند روزی لکه بینی داشتم و پنج عدد قرص ال دی خوردم؛ بعد از ۱۰ روز پریود شدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: یک هفته مانده به پریود چند روزی لکه بینی داشتم و پنج عدد قرص ال دی خوردم؛ بعد از ۱۰ روز پریود شدم و شب یک قرص ال دی خوردم؛ ولی خونریزی ندارم، چه کار کنم؟

پاسخ از دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ لاپاراسکوپی و استاد دانشگاه:
اولین توصیه من به شما این است که ابتدا تست بتا اس تی جی بدهید و همراه با جواب تستتان به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.