۷۸۱۴۷

علت تاخیر در قاعدگی چیست؟

به دلیل میگرن قرص دباکین خوردم و به مدت دو ماه پریود نشدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: از تابستان به دلیل میگرن قرص دباکین خوردم و به مدت دو ماه پریود نشدم تا زمانی پروژسترون زدم. الان هم به تاخیر افتاده چه کنم؟ آیا این قرص تاثیری دارد؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان:
این دارو هیچ ربطی به ایجاد اختلال در پریود شما ندارد. زمانی که پریود خانمی عقب می افتد، اولین کاری که انجام می دهیم، سونوگرافی و انجام آزمایش هورمونی است. شما نیز باید سونوگرافی کنید تا علت را بفهمیم.




محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.