۱۰۰۴۹۷
۱۷۳۳۳
۱۷۳۳۳

آی یو آی برای بارداری، چرا موفق نبود؟

چرا بعد از استفاده از آی یو آی خونریزی کردم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من با آی یو آی اقدام به بارداری کردم و بعد از کلی علایم مثبت متاسفانه بارداری اتفاق نیفتاد و پریودی با خونریزی شدید و لخته های خون زیاد همراه بود. آیا ممکنه است سقط شده باشد و الان که یک دوره پریود گذشته است، برای اقدام بعدی چه کارهایی لازم است؟

پاسخ دکتر سمیه یگانه،‌ جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی:
شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که هر وقت لقاح صورت گیرد،‌ میزان سطح هورمون بتا در بارداری بالا می رود که اغلب این هورمون تا 40 روز مثبت است به همین دلیل ما هیچ بارداری را نداریم که بدون علائم مثبت بتا وجود داشته، بارداری اتفاق نیفتاده باشد و جنین سقط شده باشد. پس این به معنای آن است که شما از اول هم باردار نبوده اید. به همین دلیل بروز خونریزی شدید،‌ خارج شدن لخته های خونی از بدن، تغییر در سیکل عادت ماهانه شما به دلیل استفاده از آ یو آی است و شما باید اجازه دهید که سیکل های قاعدگی شما بعد از استفاده از آ یو آی ثابت و پایدار شود و بعد زیر نظر متخصص زنان و زایمان اقدام به بارداری کنید.


محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.