۲۴۲۸۸۵
۱۰۲
۱۰۲

چگونه به طور طبیعی سایز سینه را افزایش دهیم؟

شما تنها کسی نیستید که درباره افزایش سایز سینه به طور طبیعی سوال دارید و می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان با رویکردی ایمن‌تر و طبیعی‌تر، سینه‌ها را بزرگ کرد.

چگونه به طور طبیعی سایز سینه را افزایش دهیم؟

افزایش سایز سینه به طور طبیعی و بدون جراحی تا حدی ممکن است. در واقع، با این‌که پروتز و روش‌های جراحی واقعاً می‌توانند اندازه سینه‌ها را افزایش دهند، اما با مجموعه‌ای از خطرات، از جمله زخم، نشت ایمپلنت و عفونت‌های احتمالی همراه هستند. این خطرات بالقوه اغلب جراحی را به گزینه‌ای تهاجمی کمتر جذاب تبدیل می‌کنند. برعکس، راه های افزایش سایز سینه به طور طبیعی، مواردی از جمله تغییر رژیم غذایی، استفاده از گیاهان دارویی، ماساژ و ورزش را شامل می‌شوند که طبیعتاً خطرات مذکور را ندارند.

در این مقاله می‌خوانید:

  • انواع روش بزرگ کردن سینه در خانه
  • مواد غذایی موثر در بزرگ شدن سینه
  • راه های افزایش سایز سینه با گیاهان دارویی
  • ماساژ برای بزرگ کردن سینه
  • روش های بزرگ کردن سینه با ورزش

انواع روش بزرگ کردن سینه در خانه

بزرگ کردن سینه‌ها بدون جراحی ممکن است کمی غیرمنطقی به نظر برسد و لازم به ذکر است روش‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، از نظر علمی تایید شده نیستند. بنابراین، باید انتظارات واقعی داشته باشید و با توقع تغییر سایز چشمگیر سراغ انجام این روش‌ها نروید. با ما همراه باشید تا تمام این روش‌ها را به طور کامل بشناسید:

مواد غذایی موثر در بزرگ شدن سینه

افزایش سایز سینه به طور طبیعی و با کمک رژیم غذایی با روش‌های زیر انجام می‌شوذ:

  • مصرف شیر و لبنیات چرب: شیر کامل، فرآورده‌های شیر و کره، همگی برای افزایش سایز سینه بسیار مفید هستند. در واقع، شیر کامل سرشار از چربی است و بافت سینه نیز از چربی ساخته شده که شما چربی آن را از غذاهای چرب دریافت می‌کنید. با این حال زیاده‌روی در مصرف چربی، باعث اضافه وزن می‌شود و باید مراقب باشید.
  • مصرف شیر و دانه‌های سویا: شیر سویا سرشار از پروتئین ایزوفلاون است که با تقلید عملکرد استروژن، به افزایش سایز سینه‌ها کمک می‌کند. دانه‌های سویا نیز به همان اندازه برای حفظ سطح استروژن سالم در بدن موثر هستند؛ هر چند که باید در مصرف آن‌ها دقت کنید تا چرخه قاعدگی شما را برهم نزند و باعث سرطان سینه نشود.  
  • مصرف پاپایا: پاپایا می‌تواند به طور طبیعی در افزایش سایز سینه واقعاً مفید باشد، اما نباید توسط زنان باردار مصرف شود. به طور کلی نیز مصرف بیش از حد آن باعث اسهال می‌شود.
  • مصرف نخل اره‌ای: نخل اره‌ای به عنوان یک گیاه تنظیم کننده هورمون در نظر گرفته می‌شود که مصرف آن برای بزرگ کردن سینه در خانه کمک کننده است. با این حال، مصرف بیش از حد آن مضر است و قبل از مصرف مکمل آن باید با پزشک خود مشورت کنید.

چگونه به طور طبیعی سایز سینه را افزایش دهیم؟


بیشتر بخوانید: ۵ راهکار خانگی موثر و سریع برای افزایش سایز سینه در خانم‌ها


راه های افزایش سایز سینه با گیاهان دارویی

گیاهان و ادویه‌های شگفت‌انگیزی که برای بزرگ ‌کردن سینه‌ها موثر هستند، عبارتند از:

  • دانه‌های شنبلیله: شنبلیله دارای مقدار مناسبی فیتو استروژن و دیوسژنین است که هورمون پرولاکتین برای رشد سینه را تشویق می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید از دانه‌های شنبلیله خمیر درست کنید و سینه خود را با آن ماساژ دهید. البته امکان استفاده از مکمل‌های شنبلیله نیز در صورت مشورت با پزشک وجود دارد.
  • دانه‌های رازیانه: رازیانه بجوید. می‌توانید از پودر یا خمیر رازیانه در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید یا این‌که دانه‌هایش را در روغن پایه ریخته و با آن سینه‌های خود را ماساژ دهید. حتی مکمل‌های رازیانه نیز در بازار یافت می‌شوند که البته باید مراقب عوارض جانبی آن در صورت مصرف بی رویه باشید.

ماساژ برای بزرگ کردن سینه

یکی از بهترین روش‌ های افزایش سایز سینه، ماساژ دادن آن با کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص است. این کرم‌ها نه تنها بی خطر و موثر هستند، بلکه دردسری نیز برای شما ندارند. توصیه می‌کنیم که برای ماساژ از روغن‌هایی مانند روغن بذر کتان، روغن رازیانه، روغن زیتون و کرم‌ها و لوسیون‌های بزرگ کننده سینه استفاده کنید. همه این گزینه‌ها ارزان و موثر هستند و بیشتر از مواد طبیعی ساخته شده‌اند.
هنگام ماساژ دادن دور سینه‌ها از حرکات دایره‌ای کمک بگیرید و دستان خود را به گونه‌ای حرکت دهید که در نهایت در قسمت رخنه به هم بپیوندید. این یک روش آزمایش شده است که برای تحریک مناسب بافت سینه باید حداقل 200 تا 300 بار در روز آن را انجام دهید. البته مالش بیش از حد می‌تواند سینه‌های شما را متورم و حساس کند. پس مراقب باشید.

چگونه به طور طبیعی سایز سینه را افزایش دهیم؟


بیشتر بخوانید: بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!


روش های بزرگ کردن سینه با ورزش

تمرینات قفسه سینه یک روش طبیعی محبوب برای بزرگ کردن سینه‌ها هستند. این ورزش‌ها می‌توانند عضلات سینه‌ای را تقویت کنند و باعث سفت و بزرگ شدن سینه‌ها شوند. در ادامه، با راه های افزایش سایز سینه به طور طبیعی و با کمک ورزش آشنا می‌شوید:

  • حرکت شنا: شنا یک تمرین کلاسیک است که به طور موثر قفسه سینه، شانه‌ها، عضله سه سر و قسمت مرکزی بدن را مورد هدف قرار می‌دهد. این تمرین نه تنها ساده است، بلکه در هر مکانی می‌توان آن را اجرا کرد.
  • دمبل: دمبل pullover یک تمرین همه کاره است که عضلات سینه و پشت را مورد هدف قرار می‌دهد و به تقویت قدرت بالاتنه و تعریف عضلات کمک می‌کند.
  • ژست کبرا: ژست کبرا یک حالت یوگا است که باعث کشش و تقویت قفسه سینه و کمر می‌شود. این وضعیت انعطاف‌پذیری و وضعیت قفسه سینه را بهبود می‌بخشد که می‌تواند به ظاهری برجسته‌تر کمک کند.
  • پرس سینه: پرس سینه یک تمرین موثر برای افزایش قدرت قفسه سینه و تقویت عضلات آن است که می‌تواند شما را به اهداف زیباییتان نزدیک کند.
  • حرکات دایره‌ای بازو: این یک تمرین ساده و در عین حال موثر است که برای تقویت و افزایش استقامت شانه‌ها و قسمت بالای سینه انجام می‌شود.
  • کشش قفسه سینه: کشش قفسه سینه به بهبود انعطاف‌پذیری و وضعیت بدن کمک می‌کند. از این رو باعث می‌شود که سینه‌های شما مشخص‌تر به نظر برسند.  

چگونه به طور طبیعی سایز سینه را افزایش دهیم؟


بیشتر بخوانید: پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟


کلام آخر

افزایش سایز سینه به طور طبیعی با روش‌های مختلفی از جمله تغییر رژیم غذایی، استفاده از گیاهان دارویی، ماساژ و ورزش انجام می‌شود که همه آن‌ها با رعایت اعتدال بی خطر هستند، اما تاییدیه علمی ندارند و نباید از آن‌ها انتظارات غیرواقع‌بینانه داشته باشید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: lybrate

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.