۲۴۳۴۱۵
۱۵
۱۵

زیبایی طبیعی یا آرایش محو؟

زمانی بود که همه سبک آرایش‌ها غلیظ و تو چشم برو، بودند، اما چند سالی است که این مدل آرایش اگر نگوییم از میدان به در، اما به گوشه و کنارها رفته است و جای خود را به آرایش محو و طبیعی داده است. بسیاری از بازیگران هم از گریمور خود، همین را می‌خواهند، آرایشی به قدری محو و طبیعی باشد که بیننده را به این شک بیاندازد، این همه زیبایی خدادادی است یا اکتسابی؟

زیبایی طبیعی یا آرایش محو؟

 زمانی بود که همه سبک آرایش‌ها غلیظ و تو چشم برو، بودند، اما چند سالی است که این مدل آرایش اگر نگوییم از میدان به در، اما به گوشه و کنارها رفته است و جای خود را به آرایش محو و طبیعی داده است. بسیاری از بازیگران هم از گریمور خود، همین را می‌خواهند، آرایشی به قدری محو و طبیعی باشد که بیننده را به این شک بیاندازد، این همه زیبایی خدادادی است یا اکتسابی؟

آرایش محو روی فرش قرمز

آرایش محو همانطور که گفتیم یکی از سبک‌های آرایش بسیار محبوب در میان سوپراستارها روی فرش قرمز است. در این سبک آرایش، هرچند به نظر می‌رسد لوازم کمی استفاده شده، نه تنها لوازم بیشتری می‌خواهد که زمان بیشتری هم صرفش می‌شود.

ساختن و پرداختن یک صورت، آن هم بسیار نزدیک به چیزی که هست، با استفاده از رنگ‌هایی نزدیک به رنگ پوست تا اجزای طبیعی صورت را بدون رنگ و لعاب جیغ؛ برجسته کند، کار ساده‌ای نیست.

برخلاف آرایش‌های غلیظ که از خط چشم‌های تیره و رژلب‌های پررنگ در آن‌ها استفاده می‌کنند، هدف این سبک که «آرایش بدون آرایش» نامیده می‌شود؛ تمرکز بر شاداب نگه‌داشتن ظاهر است.
زیبایی طبیعی یا آرایش محو؟

تفاوت چهره بی‌آرایش و آرایش محو

برای درک بهتر تفاوت چهره بی‌آرایش و آرایش محو بد نیست به آرایش صورت ال فانینگ بازیگر ۲۶ساله در مراسم گلدن گلوب نگاهی بیاندازیم.

که نشان می‌دهد آرایشگر او، بر ظرافت‌های دخترانه صورت او تاکید کرده است تا زیبایی طبیعی‌اش را برجسته کند.

آرایش محو همچنین باید با دقت انجام شود تا زیر نور فلش دوربین یا روشنایی شدید نورافکن‌ها و آفتاب چهره را رنگ‌پریده یا بیمار نشان ندهد.

زیبایی طبیعی یا آرایش محو؟

می‌خواهم خودم باشم!

حرکت ستاره‌ها به سمت آرایش‌های سبک و طبیعی، بسیاری از آن‌ها را به این نقطه رسانده که دیگر آرایش نکنند. یکی از این ستاره ها، پاملا اندرسون است. او می‌گوید زندگی بدون آرایش را انتخاب کرده‌است.

این ستارگان می‌خواهند نهایت تلاش‌شان را بکنند تا زنان دیگر هم قانع شوند، طبیعی‌ترین نسخه از خودشان را بپذیرند و نه نسخه‌ای که اصل نیست.

زیبایی طبیعی یا آرایش محو؟

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.