۱۳۳۶۹۳

رنگ سبز زبان کودک، اثر مصرف دارو؟

دخترم مریض بود و دارو بهش می دادم. حالا زنگ روی زبانش سبزه روشن شده است. چرا؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم ۱۳ ماهشه، یک ماه مرتب مریض بود، دارو بهش می دادم. حالا رو زبونش سبزه روشنه و کم کم رو به زردی می رود. دلیلش از چی می تونه باشه؟
پاسخ دکتر محمد حسن خسروی فارسانی، متخصص اطفال:
دوست عزیز، می تواند اثرات بیماری و داروهایش باشد. جای نگرانی وجود ندارد و به مرور بهبود می یابد.


محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.