۴۰۹۲۴
۱۹۷۹
۱۹۷۹

مشکلات تربیتی کودکان، چگونه آسان کنیم؟

همه دست به دست هم داده‌اند تا شما با مهارت و دانش بیشتری زندگی را پیش ببرید و در امر مهم تربیت فرزند، با مشکلات کمتری روبه‌رو شوید.

شهرزاد: لیست کن برو

گلچین برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی پایتخت برای همه اعضای خانواده

برای والدین

همه دست به دست هم داده‌اند تا شما با مهارت و دانش بیشتری زندگی را پیش ببرید و در امر مهم تربیت فرزند، با مشکلات کمتری روبه‌رو شوید. اگر ساکن منطقه ۲۰ هستید، می‌توانید در سلسله جلسات مشاوره گروهی که با محوریت خانواده و تربیت فرزندان و با حضور دکتر سیما فردوسی برگزار می‌شود، شرکت کنید. این نشست‌ها از آبان ماه، در کتابخانه شیخ کلینی برقرار است و قرار است مجالی باشد برای مهم‌ترین سوالات و دغدغه‌های والدین.

دکتر سیما فردوسی که عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی است، در این جلسات به موضوعاتی از جمله نحوه تربیت صحیح فرزندان، چگونگی برخورد با کودکان پرخاشگر، نقش والدین در تربیت کودکان و... می‌پردازد. پس اگر فرزند خردسال دارید و سوالاتی دارید که مدت‌هاست ذهن‌تان را مشغول کرده، حضور در جلسه ششم آذر را از دست ندهید.

آدرس: شهرری، میدان نماز، کتابخانه شیخ کلینی

**********************************************************

قدم زدن در باغ کاغذی

برای بچه‌ها

برای موفق بودن باید تخیل قوی داشت. این نظر بسیاری از روان‌شناسان است که بر تقویت قوای ذهنی و خلاقیت کودکان از‌‌ همان سال‌های اولیه زندگی کودک تاکید می‌کنند و روش‌های متعددی را هم برای این کار پیشنهاد می‌دهند. یکی از این روش‌ها هم حضور در کلاس‌ها و کارگاه آموزشی است که به کودکان فرصت می‌دهد در کنار سایر هم سن و سالانشان تجربه‌های جدیدی کسب و ناشناخته‌ها را کشف کنند.

خانه فرهنگ شهروندان، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ میزبان یکی از همین کارگاه‌های خلاقیت به نام «باغ کاغذی» است که با حضور کودکان زیر ۶ سال برگزار می‌شود و هدفش هم تقویت قوه ابتکار و خلاقیت، افزایش مهارت و هماهنگی دست، مغز، چشم‌های کودکان و تقویت قوه تمرکز آنهاست.

آدرس: خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، خیابان شهید سبحانی، نبش کوچه بیستم

******************************************************

از چشمه نور سیراب شو

برای کودکان

اگر می‌خواهید فرزندتان از سنین پایین که بهترین سن یادگیری است، با قرآن و روخوانی صحیح آن آشنا شود، او را در طرح زبان‌آموزی قرآن ویژه خردسالان که در دارالقرآن شهید مختار سلیمانی منطقه ۱۸ برگزار می‌شود، ثبت نام کنید. در این طرح بچه‌ها از طریق آشنایی با احادیث و آیات قرآن آموزش‌های دوره پیش دبستانی را هم می‌بینند. دوره زبان آموزی قرآنی ۹ ماهه است و شهریه هر دوره هم حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

آدرس: یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان

*************************************************

هنرنمایی با سنگ و شیشه و سفال

برای بزرگتر‌ها

پاییز و زمستان امسال، فرصت خوبی برای خانم‌های ساکن منطقه ۵ است تا با هنر معرق آشنا شوند. این هنر در ایران قدمتی چند صد ساله دارد و محصول کنار هم قرار گرفتن سنگ، شیشه، سفال و چوب رنگین است و جزو صنایع دستی پرطرفدار محسوب می‌شود.

خانه فرهنگ محصل که در غرب تهران و منطقه ۵ قرار گرفته، از اوایل آبان ماه میزبان کانون معرق این منطقه شده که با هدف آموزش، برگزاری نمایشگاه آثار هنری و ترویج این هنرایرانی و باستانی تاسیس شده است.

جلسات این کانون روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹ با حضور اساتیدی همچون مرتضی موحدی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

آدرس: بلوار آیت ا... کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، نبش اتوبان همت

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.