۷۱۸۷۹
۲۶۷۸
۲۶۷۸

علت خیال پردازی در کودکان، چیست؟

پسر من که ۸ ساله است. متاسفانه خیلی فکریه و بیشتر اوقات در عالم رویاست حتی معلمش هم همین رو می گه که اصلا حواسش به کلاس نیست یا به فکر فرو می ره یا دنبال بازی گوشی و کنجکاوی است.

پرسش: پسر من که 8 ساله است. متاسفانه خیلی فکریه و بیشتر اوقات در عالم رویاست حتی معلمش هم همین رو می گه که اصلا حواسش به کلاس نیست یا به فکر فرو می ره یا دنبال بازی گوشی و کنجکاوی است. در ضمن تغذیه مناسبی هم ندارد هر کاری می کنم غذا درست حسابی نمی خورد بیشتر با تنقلات جوره تا چیزهای دیگر. آیا نیاز مراجعه به دکتر یا روانشناس هست یا نه؟

پاسخ: اگر فرزند شما در وضعیت درسی و تحصیلی خود دارای افت و اختلال است . بی دقتی های زیادی دارد .به آسانی دچار حواس پرتی می شود. در مورد خطاب قرار گرفتن پاسخ نمی دهد. از دستورها پیروی نمی کند. در حفظ طولانی مدت توجه مشکل دارد. فراموشکار تلقی می شود .تا حدودی گوشه گیری دارد. دارای بیحالی و سستی است. باید حتما او را به روان پزشک کودک مراجعه دهید تا موضوع را بررسی دقیق تری نموده و درمان نمایند.


منبع: تبیان

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.