۲۳۸۱۴۳
۱۰
۱۰

راهنمای انتخاب هتل برای سفر با کودکان

اگر قصد سفر با کودکان را دارید باید اصول خاصی را رعایت کنید. مقصد خود را مشخص کرده و با نکته سنجی و ریزبینی هتل و تفریحات خود را هم انتخاب کنید. ما در این مطلب قرار است به شما پیشنهاد دهیم که چه هتل‌هایی به‌طورکلی برای سفر با کودکان مناسب هستند.

 

راهنمای انتخاب هتل برای سفر با کودکان


رزرو هتل برای سفر با کودکان ممکن است شما را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کند. سفر رفتن با کودکان آداب خود را دارد. سفرهای خانوادگی جذاب هستند؛ اما بهتر هست ملاحظات خاص خود را داشته باشند. ما برای انجام سفرهای خانوادگی به برنامه‌ریزی‌هایی احتیاج داریم که به واسطه حضور کودکان باید به طور دقیق آن‌ها را انجام دهیم. بچه‌ها نیازهای مختلف و پیش‌بینی نشده‌ای دارند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت یا رد کرد. در هر حال اگر قصد سفر با کودکان را دارید باید اصول خاصی را رعایت کنید. مقصد خود را مشخص کرده و با نکته سنجی و ریزبینی هتل و تفریحات خود را هم انتخاب کنید. ما در این مطلب قرار است به شما پیشنهاد دهیم که چه هتل‌هایی به‌طورکلی برای سفر با کودکان مناسب هستند.

 

رزرو هتل برای اقامت با کودکان

رزرو هتل را در همان ابتدای کار انجام می‌دهیم. درست بعد از خرید بلیط هواپیما و مشخص کردن زمان و تاریخ و ساعت سفر لازم است هتل را رزرو کرد.

اگر به‌صورت تک نفره و یا با دوستان و همسالان خود سفر می‌کنید، نیاز به برنامه‎ریزی خاصی ندارید. اما اگر در جمع شما کودکی حضور دارد باید باملاحظه رفتار کرده و او را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید. کودکان زود خسته می‌شوند، زود گرسنه می‌شوند و احتیاجاتشان ممکن است تمامی نداشته باشد. پس از همان ابتدای کار هتل‌هایی را انتخاب کنید که خدمات مخصوص برای کودکان داشته باشند. این هتل‌ها با امکانات خود کمک خواهند کرد تا شما و کودکتان به یک اندازه از سفر خود لذت ببرید.

ما در ادامه به‌طورکلی ویژگی‌های هتل‌های مناسب کودکان را برای شما شرح خواهیم داد.

●شیوه حمل و نقل
 

راهنمای انتخاب هتل برای سفر با کودکان

اولین فاکتوری که در سفر با کودکان و رزرو هتل باید به آن دقت کنید، شیوه حمل و نقل است. شیوه جابه‌جایی و حمل و نقل در سفرهای خانوادگی اهمیت زیادی دارد. اگر انتخاب شما اتومبیل شخصی است در سفر بهترین گزینه را برای خود و کودکانتان انتخاب کرده‌اید. با استفاده از اتومبیل شخصی شما نظارت و کنترل بهتری بر کودکان خود داشته و راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را در سفر جابه‌جا کنید. ضمن اینکه سیستم اتومبیل شخصی، حمل و نقل عمومی شهری نیست و اختصاصی شما و خانواده‌تان است.

همچنین استفاده از اتومبیل شخصی کمک خواهد کرد تا شما در مقصد به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و تاکسی احتیاج نداشته و حتی در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کنید.

به همین دلیل از هر جهت دست شما را در کنترل کردن کودکانتان باز خواهد گذاشت. ضمن اینکه کودکان شما هم راحت‌تر هستند. درعین‌حال ممکن است که به دلیل نداشتن وقت یا هر فاکتور دیگری مجبور باشید از اتوبوس، قطار یا هواپیما استفاده کنید. البته این موضوع برای کودک شما به‌شدت هیجان‌انگیز است و تجربه‌ای متفاوت به‌حساب می‌آید.



●اقلام مورد نیاز کودکان
 

راهنمای انتخاب هتل برای سفر با کودکان



قبل از انجام سفر و رزرو هتل فراموش نکنید که باید اقلام و احتیاجات مورد نظر کودک خود را فراهم کنید. وسایلی مانند خوراکی‌هایی که فرزند شما دوست دارد. همچنین لباس‌های راحتی، اسباب‌بازی‌ها، وسایل بهداشتی و داروها که نباید به‌هیچ‌عنوان به همراه داشتن آن‌ها را فراموش کنید. تهیه برخی از این موارد در سفر بسیار دشوار است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از همان ابتدا این وسایل را با خود به همراه داشته باشید.

●برنامه‌ریزی برای گشت و گذار در مقصد

توصیه بعدی ما این است که حتما برای دیدن اماکن دیدنی شهر و کشور مقصد خود برنامه‌ریزی داشته باشید. باید حتما قبل از سفر این برنامه‌ریزی را انجام دهید و زمان‌بندی مرتبی را در نظر بگیرید. یک برنامه منظم کمک می‌کند که در گشت‌وگذار شهری خود بدون اتلاف وقت عمل کرده و به تمام اماکنی که لازم است سر زده و از سفر خود لذت ببرید. فراموش نکنید که باید از تمام جزئیات و ویژگی‌های شهر یا کشور مقصد خود اطلاع داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا تمام جوانب را با در نظر گرفتن حضور کودکتان در سفر بسنجید. برای مثال بد نیست بدانید که ورود به کدام یک از فضاها و اماکن در شهر یا کشور مقصد شما با پرداخت ورودی برای کودکان یا بزرگسالان انجام خواهد شد. یا حتی ورود با کالسکه در کدام اماکن برای کودک شما غیر ممکن و ممنوع است. اطلاع از این موارد شما را از مواجه شدن با اتفاقات پیش‌بینی نشده نجات خواهد داد.

●رزرو اقامتگاه و هتل مناسب

برای رزرو هتل و اقامتگاه در سفر با کودکان باید اهمیت ویژه‌ای قائل شد. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از سفر بررسی کنید که هتل مورد نظر شما برای کودکان چه امکاناتی دارد؟

برخی از هتل‌ها برای کودکان امکانات و خدمات جداگانه‌ای مانند اتاق بازی دارند. اینکه در هتل مقصد شما تفریحات و سرگرمی‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شود و منوی مخصوص کودکان در رستوران هتل وجود داشته باشد شما را از چالش‌های زیادی عبور داده و سفری منحصربه‌فرد را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

نکته مهم دیگر در مورد رزرو اقامتگاه و هتل به همراه کودکان این است که دقت کنید هتل شما حتما سوئیت خانوادگی داشته باشد. حضور در اتاق هتل برای کودکان که عادت به بازی و حرکت دارند چندان راحت نیست. اما اگر سوئیت خانوادگی را رزرو کنید به‌راحتی می‌توانید وسایل بازی و تفریح کودک خود را فراهم کنید. استفاده از سوئیت‌های خانوادگی شرایط بهتری را برای اقامت شما و همراهانتان خصوصا کودکتان فراهم خواهد کرد.

 

اقامت در هتل‌هایی که مخصوص کودکان است

این مطلب را به معرفی هتل‌هایی اختصاص دادیم که می‌توانند اقامت شما در کنار کودکانتان را به بهترین سفر و اقامت تبدیل کنند. البته همه چیز به شما بستگی دارد که قبل از سفر نکات مهم و ضروری را بررسی کرده، برنامه‌ریزی کنید، اقلام موردنیاز کودکان را تهیه کنید و سپس چمدانتان را بسته و عازم سفر شوید. دراین‌بین توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از سفر هتل‌های مقصد را بررسی کنید و با در نظر گرفتن تمام جوانب خصوصاً حضور کودک خردسالتان، هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. استفاده از مجموعه‌های گردشگری معروف و خوشنامی مانند فلای تودی هم تاثیر بسیار زیادی در یک انتخاب نهایی مناسب دارد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.