۲۳۴۴۶۹
۴۰۷۴
۴۰۷۴

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!

اگر قصد انجام ایمپلنت دندانی دارید، اما هزینه آن باعث می‌شود که این کار را به تعویق بیندازید، این مقاله را بخوانید تا شما را با ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط آشنا کنیم.

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!

ایمپلنت اقساطی در تهران، این گزینه را در اختیار افراد قرار می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت یک‌جا بتوانند دندان‌های خود را ایمپلنت کنند. در واقع، با ایمپلنت اقساطی تهران، هزینه این روش به چند بخش کوچک‌تر تقسیم می‌شود تا کسانی که از نظر مالی مشکل دارند نیز بتوانند این روش را انجام دهند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید: دندانپزشکی اقساطی در تهران، آیا ممکن است؟


در این مقاله می‌خوانید:

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک پایه تیتانیومی یا سرامیکی کوچک است که از طریق جراحی در استخوان فک کاشته می‌شود تا جایگزینی برای ریشه دندان از دست رفته باشد. به عبارت دیگر، ایمپلنت‌های دندانی برای نگه داشتن دندان‌های مصنوعی در استخوان فک شما قرار می‌گیرند و مانند ریشه دندان‌های طبیعی شما عمل می‌کنند تا پایه‌ای قوی برای دندان‌های جایگزین ثابت یا متحرک که مطابق با دندان‌های طبیعی شما ساخته شده‌اند، فراهم کنند.

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!


بیشتر بخوانید: کاشت ایمپلنت دندان | ایمپلنت ۳ دقیقه‌ای


هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است؟

قبل از هر چیز، برای این‌که اهمیت ایمپلنت اقساطی در تهران را درک کنید، باید با هزینه این روش آشنا شوید. ایمپلنت دندان مقایسه با درمان‌های دیگر دندانپزشکی هزینه نسبتاً بالایی دارد و عوامل زیادی نیز بر تعیین قیمت آن مؤثر هستند که عبارتند از:

  • شرایط سلامت دهان و دندان فرد
  • میزان تراکم استخوان فک (در صورت مناسب نبودن تراکم استخوان فک برای کاشت پایه ایمپلنت نیاز به پیوند استخوان است که همین امر هزینه درمان را افزایش می‌دهد.)
  • هزینه‌های کلینیک و مطب
  • دستمزد دندانپزشک

با این حال، می‌توان گفت که هزینه ایمپلنت دندان برای هر واحد ایمپلنت معمولی ۵ میلیون الی ۷ میلیون و برای هر واحد ایمپلنت باکیفیت بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون محاسبه می‌شود.

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!


بیشتر بخوانید: مرکز ایمپلنت در تهران، ۸ ویژگی مهم که هنگام انتخاب باید به آن‌ها توجه کنید


ایمپلنت دندان اقساطی در تهران چیست؟

از آن جایی که طول درمان ایمپلنت ممکن است چند ماه طول بکشد، بسیاری از کلینیک‌های ارائه دهنده این درمان شرایط ایمپلنت اقساطی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده‌اند. در این روش، بعد از معاینه توسط پزشک، بررسی شرایط درمان و تخمین طول درمان، شرایط پرداخت اقساطی از سه تا شش ماه به مراجعه کننده ارائه می‌شود. در نتیجه، در طول این زمان، متقاضی در هر ماه مبلغ مشخصی را به صورت قسط بندی به کلینیک مربوطه پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: لمینت دندان اقساطی (شرایط را بخوانید)


ایمپلنت اقساطی در تهران برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع روش پرداخت برای کسانی مناسب است که نمی‌توانند هزینه ایمپلنت دندان را به طور یک‌جا بپردازند و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرند که به طور کلی از انجام این روش دندانی صرف نظر کنند. البته واضح است که ما این تصمیم را یک اشتباه بزرگ می‌دانیم؛ مخصوصاً این‌که قیمت‌ها روز به روز گران‌تر می‌شوند و منتظر ماندن، فقط هزینه‌های شما را بیشتر می‌کند!

این نوع روش پرداخت برای کسانی مناسب است که نمی‌توانند هزینه ایمپلنت دندان را به طور یک‌جا بپردازند.

علاوه بر این، وقتی دندانپزشک شما صلاح می‌داند که روشی را انجام دهید، باید در اسرع وقت به توصیه او عمل کنید؛ چرا که ممکن است انجام ندادن یک روش دندانی، با عوارض جانبی خطرناک یا حتی پرخرج‌تری همراه باشد که برای شما چیزی جز پشیمانی به همراه ندارد. با این حال، اگر هزینه ایمپلنت برایتان سنگین است، ایمپلنت دندان اقساطی در تهران می‌تواند هزینه آن را برایتان قابل پرداخت کند و دغدغه مالی شما را تا حدودی کاهش دهد.

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!


بیشتر بخوانید: نکات مهمی که قبل و بعد از ایمپلنت دندان باید بدانید!


مزایای ایمپلنت اقساطی در تهران

مهم‌ترین مزیت روش اقساطی این است که افراد راحت‌تر می‌توانند هزینه درمان خود را پرداخت کرده و به دلیل هزینه‌های بالای این درمان، انجام آن را به تعویق نمی‌اندازند. همین امر باعث می‌شود که سلامت دهان و دندان آن‌ها حفظ شود و از طرفی متحمل هزینه‌های سنگین، آن هم به صورت یک‌جا نشوند.
مزیت دیگر این است که فرد برای کاهش هزینه‌های خود مجبور نیست از ایمپلنت‌های نامرغوب موجود در بازار استفاده کند. در عوض می‌تواند به لطف روش اقساطی از ایمپلنت‌های آمریکایی و اروپایی که کیفیت بالاتری دارند، بهره‌مند شود.


بیشتر بخوانید: جراحی ایمپلنت دیجیتال و مزیت کاشت دندان دیجیتال


شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت اقساطی چگونه است؟

شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی بسته به کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، فرق دارد. در واقع، ایمپلنت اقساطی در تهران می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد که باید بسته به توان مالی خود یا متخصصی که کارش را بیشتر از همه قبول دارید، از بین گزینه‌های ممکن انتخاب کنید.

شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت اقساطی بسته به کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، فرق دارد.

به عنوان مثال، پیش‌تر گفتیم که می‌توانید قسط‌های ایمپلنت خود را طی یک دوره ۳ ماهه یا ۶ ماهه ماه پرداخت کنید. با این حال، خوب است بدانید که بعضی از کلینیک‌ها حتی قسط‌های ۱۰ تا ۱۲ ماهه را نیز قبول می‌کنند. از طرفی، میزان پولی که در ابتدای کار می‌پردازید نیز می‌تواند منعطف باشد. به این صورت که بعضی از کلینیک‌ها نصف هزینه ایمپلنت را از همان اول درخواست می‌کنند و بعضی‌های دیگر، پرداخت تنها ۳۰درصد هزینه اولیه را کافی می‌دانند.

ایمپلنت اقساطی در تهران با بهترین شرایط!


بیشتر بخوانید: عمر ایمپلنت دندان به چه عواملی بستگی دارد؟


انتخاب بهترین ایمپلنت قسطی در تهران

نکته آخری که باید به آن بپردازیم، انتخاب مرکز مناسب برای ایمپلنت دندان است. در این مورد باید از شما بخواهیم که صرفاً به دلیل برنامه‌های اقساطی بهتر یک کلینیک، سایر پارامترهای خود برای انتخاب را خط نزنید. در واقع، ایمپلنت اقساطی با وجود تمام مزایایی که دارد، تنها در صورتی جواب می‌دهد که شما سایر پارامترهای مهم در انتخاب را نیز در نظر بگیرید. این پارامترها عبارتند از:

  • مهارت، تخصص و تجربه متخصص دندانپزشکی
  • نوع برند و کیفیت ایمپلنت
  • میزان پیشرفته و مدرن بودن تجهیزات
  • برخورد خوب پزشک و تکنسین
  • نزدیکی کلینیک به محل زندگی یا کار شما

بیشتر بخوانید: ایمپلنت کره ای بهتر است یا آمریکایی؟


کلام آخر

ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای حفظ سلامت دهان و دندان ما باشند، اما همان طور که اشاره کردیم، هزینه‌های بالای این درمان، بسیاری را از انجام آن منصرف می‌کند و همین امر می‌تواند فرد را در معرض مشکلات و آسیب‌های فراوانی در زمینه سلامت دهان و دندان قرار دهد. با این حال، راهی به نام ایمپلنت اقساطی در تهران وجود دارد که می‌تواند این فشارهای مالی را کاهش دهد و امکان دریافت درمان برای تمام افراد متقاضی را ایجاد کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین دندانپزشکی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: webmd

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.