۲۴۰۰۹۳
۵۱۶۷۰
۵۱۶۷۰

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

ممکن است در هر چیدمانی یک شتباه یا اشکالی وجود داشته باشد. شاید به مرور زمان متوجه اشتباهات رایج شوید اما دلیل اصلی آن را ندانید. از آن جایی که مبلمان یک وسیله بزرگ و جاگیر است، کوچک ترین تغییرات و اشتباهات رایج منجر به تحریف زیبایی در دکوراسیون شما می شود.

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل 

ممکن است در هر چیدمانی یک شتباه یا اشکالی وجود داشته باشد. شاید به مرور  زمان متوجه اشتباهات رایج شوید اما دلیل اصلی آن را ندانید. از آن جایی که مبلمان یک وسیله بزرگ و جاگیر است، کوچک ترین تغییرات و اشتباهات رایج منجر به تحریف زیبایی در دکوراسیون شما می شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تا به حال در چیدمان اصولی مبلمان دقت نداشته اید، بهتر است این مقاله را دنبال کنید. اگر مشکلات یا اشتباهات کوچک را رفع کنید، می توانید دکوراسیون رویای خود را رقم بزنید. در ادامه به آموزش چینش مبل به سبکی زیبا و ساده پرداخته ایم. 

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

۱. استفاده از فرش هایی با ابعاد مناسب

در زیر مبل ها یا وسط حال اگر از فرش استفاده می کنید، باید به ابعد و مدل فرش خیلی دقت کنید. بهتر است اگر از فرشی کوچک در وسط پذیرایی و جلوی مبلمان استفاده می کنید، حداقل دو پایه از مبل را روی آن قرار دهید. در این حالت زیبایی چیدمان فرش و مبل بیشتر خواهد شد. اگر از فرش بزرگ تر هم استفاده می کنید آن را زیر مبل ها بکشید. 

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

۲. قرار ندادن مبل در روبروی اتاق

عامل مهم دیگری که هم در حفظ آرامش و هم زیبایی دکوراسیون اهمیت دارد، نحوه چیدن مبلمان و زاویه آن ها است. به طور کلی باید مبل را در گوشه ای قرار دهید که جلوی آن، روبروی هیچ ورودی اتاقی نباشد. به این معنی که شما باید پشت مبل خود را روبروی اتاق گذاشته یا این که اصلا هیچ مبلی جلوی اتاق نباشد. 

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

۳. گذاشتن تمام مبلمان جلوی تلویزیون

این که مبلمان خود را جلوی تلویزیون قرار دهید، اتاق جالب و خوشایندی برای افراد خواهد بود. با این حال قرار نیست شما تمام مبل خود را بر روبروی تلویزیون قرار داده و روی آن تمرکز کنید. بهتر است نحوه چیدمان مبلمان به صورت روبروی هم باشد. در این حالت بیشتر افراد همدیگر را می بینند و روابط خوشایندی ایجاد می شود. 

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

۴. چیدن تمام مبلمان جلوی دیوار

حتما دیده اید یا خودتام هم ترجبه داشته اید که کل مبلمان را به سمت دیوار می چسبانند. در حالی که این مدل دکوراسیون و چیدمان اشتباه است. بهتر است چندتا از مبل با دیوار فاصله داشته باشد و به صورت زاویه دار یا مقابل مبل های دیگر چیده شود. 

راهنمای چیدمان مبلمان/اشتباهات رایج در چینش مبل

۵. چیدمان یک دست

اگر بخواهید مبلمان خود را به صورت یکدست و خطی پشت سر هم بچسبانید، یک چیدمان غی رفه ای و غیر اصولی در دست خاوهید داشت. بنابراین به شما توصیه می کنیم که اگر مبل 7 نفره دارید، آن ها را با زاویه 90 درجه و در کنار هم قرار دهید. در این حالت سبک چیدمان شما جذاب تر خواهد شد.  

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.