۲۴۰۱۶۶
۲۸۸
۲۸۸

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

سایه چشم با توجه به ساده بودن آن، باز هم هزینه گزافی دارد. با این حال نیازی نیست که حتما تلاش کنید و دنبال برند سایه چشم بگردید. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از رژگونه به جای سایه چشم استفاده کنید. 

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

سایه چشم با توجه به ساده بودن آن، باز هم هزینه گزافی دارد. با این حال نیازی نیست که حتما تلاش کنید و دنبال برند سایه چشم بگردید. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از رژگونه به جای سایه چشم استفاده کنید. رژگونه کمک می‌ کند تا صورت شما شاداب‌ تر و زیباتر و در عین حال جذاب به نظر برسد. از طرفی هم می توانید از رژگونه برای پشت پلک و زیر ابروها به جای سایه چشم استفاده کنید. البته اگر می خواهید از رژگونه به جای سایه چشم استفاده کنید، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید. 

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

۱. آماده سازی پوست و ابرو

اول از همه بهتر است از کانسیلر و کانتور یا حتی کرم پوشاننده پوست صورت استفاده کنید تا پشت پلک را زیبا و یک دست به نمایش بگذارید. برای این کار ابتدا از یک کرم آبرسان یا یک کرم مرطوب کننده برای پشت پلک و زیر پلک خود استفاده کنید. اجازه دهید یک ربع بگذرد تا به خوبی جذب شده و خشک شود. بعد از آن ابروهای تود را به شیوه ای که قبلا فرم می دادید، فرم دهید. اگر از ژل ابرو استفاده می کنید اجازه دهید 20 دقیقه بماند تا خشک شود و آرایش ابرو به هم نریزد‌. 

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

۲. آرایش پایه چشم

بهتر است برای پشت پلک خود یک آرایش فیکس یا پایه داشته باشید. برای این کار ابتدا پرایمر یا زیرساز آرایش خود را پشت پلک ها بزنید. بعد آن را با پدهای مخصوص یا براش خوب فید کنید. این کار کمک می کند تا چروک پشت پلک زیاد دیده نشود. همچنین افرادی که پوستان سریع چرب می‌شود، می توانند با آرایش زیرسازی چربی تولید شده پشت پلک را کنترل کنند. 

ترفند استفاده از رژگونه به جای سایه چشم/سه سوته آرایش کن

۳. انتخاب رنگ مناسب از رژگونه و زدن آن

برای زدن رژگونه پشت پلک خود، سعی کنید از رژگونه باکیفیت استفاده کنید. همجنین این کار را با انگشت انجام دهید. چرا که رنگدانه های اصلی رژگونه می تواند بر پشت پلک به خوبی باقی بماند و با براش از بین می رود. وقتی خوب سایه را با انگشت پشت پلک زدید، حالا وقت آن است که با براش آن را حالت دهید. در آخر بعد از ده دقیقه، آرایش چشم خود مانند خط چشم و ریمل زدن را تکمیل کنید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.