۲۴۰۱۶۹
۳۱۲۵
۳۱۲۵

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

ازدواج با فامیل یا با ازدواج با غریبه، هرکدام خصوصیات مثبت و منفی خودش را دارد که نمی توان هیچ کدام را کامل رد یا کامل قابل قبول دانست. برخی خانواده ها تصور می کنند که دختر دادن یا دختر گرفتن از آشنا و فامیل، خیال آن ها را از آینده فرزندشان راحت می کند.

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

ازدواج با فامیل یا با ازدواج با غریبه، هرکدام خصوصیات مثبت و منفی خودش را دارد که نمی توان هیچ کدام را کامل رد یا کامل قابل قبول دانست. برخی خانواده ها تصور می کنند که دختر دادن یا دختر گرفتن از آشنا و فامیل، خیال آن ها را از آینده فرزندشان راحت می کند. ازوواج فامیلی با ازدواج آشنایی فرق زیادی دارد. در ازدواج فامیلی، جد هر دو خانواده مشترک است. این مدل ازدواج در تمام کشورهای دنیا رایج است و افراد زیادی اقدام به ازدواج فامیلی می کنند. با این حال از تمام ازدواج های فامیلی، همه افراد مزدوج خوشبخت و راضی نخواهند بود. به همین دلیل در ادامه به بررسی های بیشتر این مدل ازدواج پرداخته‌ایم. 

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

ازدواج فامیلی چه مزایایی دارد

یکی از شرایط ازدواج که اکثر دخترها و پسران جوان با آن دست و پنجه نرم می کنند، تفاوت فرهنگی است. وقتی دو خانواده از دو طبقه مختلف یا به صورت غریبه با هم آشنا می شوند، حتما انتظارات فرهنگی متفاوتی دارند. در همه موارد نمی تواند با این مدل انتظارات فرهنگی کنار آمد و شرایط را سخت می کند. ازدواج فامیلی به دلیل نزدیک بودن یا مشترک بودن تفکرات فرهنگی، شبیه هم بوده و از این لحاظ معمولا مشکلی ندارند. 

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

همچنین در خانواده هایی که با هم فامیل هستند، یک شناخت کلی از خانواده ها به دست می آید. شاید نتوان به صورت جزئی تمام ویژگی های پسر یا دختر را شناخت. اما یک شناخت کلی از خانواده‌ها، پسر و دختر به دست خواهد آمد. 

ازدواج فامیلی درست یا غلط؟! / با فامیل ازدواج کنیم یا غریبه

ازدواج فامیلی چه معایبی دارد

یکی از شایع ترین ترس‌ها و نگرانی‌های مربوط به ازدواج فامیلی، به دنیا آمدن نوزادان مشکل دار است. از گذشته تا به الان به دلیل مشکلات ژنی که فامیل ها دارند، احتمال تولد نوزادان دچار مشکل در این حالت بیشتر است. به همین دلیل توصیه می شود قبل از ازدواج فامیلی، حتما چکاب های لازم ژنتیکی و پزشکی انجام شود. 

از طرفی هم وقتی بین زوجین دعوا می‌شود، خانواده ها به دلیل فامیل بودن ممکن است به حاشیه بروند و دعوای بین خانواده ها هم بیشتر شود. به همین دلیل در برقراری روابط باید بیشتر دقت کرد. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.