۲۲۹۰۹۷
۱۹۷۱۲
۱۹۷۱۲

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

وقتی نوبت به افزایش زیبایی طبیعی و حفظ پوستی جوان و شاداب می‌رسد، همه افراد به فکر مقایسه می‌افتند. این بار این مقایسه درباره تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو است. جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

وقتی نوبت به افزایش زیبایی طبیعی و حفظ پوستی جوان و شاداب می‌رسد، همه افراد به فکر مقایسه می‌افتند. این بار این مقایسه درباره تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو است. جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

در این مقاله می‌خوانید: 

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

جالپرو و پروفایلو 

وقتی نوبت به افزایش زیبایی طبیعی و حفظ پوستی جوان و شاداب می‌رسد، هیچ کمبودی در درمان‌ها و محصولات وجود ندارد. اما چگونه می‌توانیم متوجه شویم که کدام محصول مناسب ما است؟ در این مقاله به تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو می‌پردازیم که هر دو دو تقویت‌کننده‌هایی محبوب برای پوست هستند. هر دو در دنیای زیبایی‌شناسی، شناخته شده‌اند، اما هر کدام مزایایی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند. خیالتان راحت باشد که در پایان این مقاله، به تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو پی می‌برید و دانش لازم برای انتخاب یکی از این دو محصول را خواهید داشت.

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

درمان های تقویت کننده پوست چیست؟

قبل از اینکه به تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو بپردازیم، بیایید ببینیم که تقویت‌کننده‌های پوست چیستند. آن‌ها را به عنوان درمان‌های هیدراتاسیون عمیق در نظر بگیرید. تقویت‌کننده‌های پوست به جای نشستن روی سطح پوست مانند کرم یا سرم، به لایه‌های عمیق‌تر نفوذ می‌کنند تا درمان هدفمند را از درون انجام دهند. با ترکیب انواع مواد فعال، از اسید هیالورونیک (HA) گرفته تا اسیدهای آمینه حیاتی، هدف این تقویت‌کننده‌ها بازگرداندن هیدراتاسیون طبیعی پوست، تحریک تولید کلاژن و بهبود سلامت کلی پوست است. 

تقویت‌کننده‌های پوست با ترکیبات قوی، گامی متحول‌کننده در مراقبت از پوست برداشته‌اند که برای جوان‌سازی از درون طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: روتین مراقبت از پوست در پاییز: بهترین روش‌ها برای جلوگیری از خشکی پوست

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

جالپرو و پروفایلو چگونه کار می کنند؟

پروفایلو با اسید هیالورونیک فرموله شده است و اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می‌شود و قابلیت‌هایی باورنکردنی در حفظ رطوبت پوست دارد. با افزایش سن، سطح اسید هیالورونیک کاهش می‌یابد که می‌تواند منجر به خشکی و ایجاد چین و چروک شود. پروفایلو با ادغام اسید هیالورونیک باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود. بنابراین نه تنها هیدراتاسیون فوری سطح بلکه مرطو‎ب‌سازی عمیق بافت را نیز تضمین می‌کند. فراتر از هیدراتاسیون، آزادسازی تدریجی اسید هیالورونیک توسط پروفایلو سنتز طبیعی بدن از چهار نوع متمایز کلاژن و الاستین را تقویت می‌کند که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی می‌شود و پوست را جوان می‌کند.

از سوی دیگر، جالپرو محتوای اسید هیالورونیک خود را با ترکیبی متمایز از اسیدهای آمینه - گلیسین، لوسین، پرولین و لیزین ارائه می‌دهد. این آمینو اسیدها بافت‌های همبند یا فیبروبلاست‌های زیر پوست را تغذیه می‌کنند. با گذشت زمان، فیبروبلاست‌ها نیز ویژگی‌های خود را از دست می‌دهند. اسیدهای آمینه موجود در جالوپرو به عنوان بلوک‌های ساختمانی عمل و به فیبروبلاست‌ها کمک می‌کنند که کلاژن و الاستین تولید کنند. بنابراین ترکیب اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه جالپرو یک مزیت دو جانبه دارد: هیدراتاسیون سطحی از اسید هیالورونیک و پشتیبانی ساختاری از اسیدهای آمینه که در طول زمان منجر به پوستی سالم‌تر و جوان‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست صورت در یک جلسه با هایفوتراپی

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو؛ برای کدام مناطق مناسب هستند؟

هم پروفایلو، هم جالپرو با مجموعه‌ای از نقاط قوت منحصر به فرد ارائه می‌شوند که برای نگرانی‌ها و مناطق خاص پوست طراحی شده‌اند. 

پروفایلو که به دلیل خاصیت آبرسانی شدید و بازسازی پوست شناخته شده است، برای مناطقی که به دلیل از دست دادن حجم و خاصیت ارتجاعی علائم بارز پیری را نشان می‌دهند، بسیار مفید است. این مناطق عبارتند از:

  • صورت: به ویژه گونه‌ها، چین‌های بینی و اطراف دهان. پروفیلو خطوط ریز و افتادگی پوست را هدف قرار می‌دهد و باعث ظاهری جوان‌تر می‌شود. 
  • گردن: این ناحیه اغلب نادیده گرفته می‌شود و می‌تواند سن فرد را لو بدهد، اما نگران نباشید پروفایلو می‌تواند به‌طور موثری چین و چروک‌های این ناحیه را کنترل کند. 
  • دست‌ها: پروفایلو با قابلیت بازگرداندن حجم و آبرسانی، به پوست پیر و نازک دست‌ها ظاهری جوان‌تر می‌بخشد.
  • دکلته: پروفایلو می‌تواند با علائم آسیب خورشید و پیری مقابله کند، چین و چروک‌ها را کاهش دهد و بافت کلی را بهبود ببخشد.

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

پروفایلو نیز برای همین مناطق مفید است، اما ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه جالپرو مزایای مشخصی را به همراه دارد:

  • صورت: به ویژه مناطقی که نیاز به تغذیه عمیق و حمایت ساختاری دارند، مانند گودی زیر چشم و چین و چروک‌های عمیق‌تر صورت.
  • بازوها: اسیدهای آمینه موجود در جالپرو می‌توانند با افتادگی بازوها مبارزه و ظاهری جذاب‌تر ایجاد کنند.
  • زانوها و آرنج‌ها: جالپرو آبرسانی خوبی برای این مناطق فراهم می‌کند. 
  • شکم: بعد از بارداری یا کاهش وزن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. آمینو اسید جالوپرو به سفت شدن و آبرسانی پوست کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: هزینه جراحی بینی استخوانی | قیمت جراحی بینی استخوانی در سال 1403 چقدر است؟

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

درمان پروفایلو و جالپرو را هر چند وقت یک بار باید انجام داد؟

وقتی صحبت از مدت زمان و دفعات درمان می‌شود، هر دو محصول پروتکل‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند.

به طور معمول، درمان کامل پروفایلو شامل دو جلسه با فاصله حدود یک ماه است. نتایج آن ممکن است تا شش ماه دوام داشته باشد و پس از آن بسته به نیازهای شخصی خودتان باید درمان‌های دیگری را انجام بدهید.  

از طرف دیگر، جالپرو ممکن است در ابتدا به جلسات مکرر و مداوم بیشتری نیاز داشته باشد، گاهی اوقات دو تا سه درمان با فاصله دو تا سه هفته از هم، به ویژه برای افرادی که مشکلات پوستی مهم‌تری دارند. با این حال، پس از مرحله اولیه، بهتر است هر شش ماه یک بار درمان را انجام بدهید. 

بیشتر بخوانید: اولین و تنها کلینیک کاشت کاشت ابرو با روش نوین سوپر fue

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

نتایج جالپرو و پروفایلو چگونه است؟

با استفاده از پروفایلو، مشتریان پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در آبرسانی، الاستیسیته و حجم پوست مشاهده کرده‌اند. در این درمان، پوست صاف‌تر به نظر می‌رسد و خطوط و چین و چروک‌ها کاهش قابل توجهی دارند. به این دلیل که پروفایلو نه تنها آبرسانی، بلکه تولید کلاژن و الاستین بدن را نیز تحریک می‌کند، نتایج آن هم فوری و هم پیشرونده است و وضعیت پوست در هفته‌ها و ماه‌های بعد بهبود می‌یابد.

به لطف ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک و اسید آمینه، نتایج جالپرو دو برابر است. اثرات آبرسانی و حجیم‌کننده فوری پس از درمان مشاهده می‌شود. در عین حال، اسیدهای آمینه، لایه‌های عمیق‌تر پوست را تغذیه و ترمیم و ساختار پوست انعطاف‌پذیرتر و سالم‌تری را در طول زمان ایجاد می‌کنند. مزایای کامل جالپرو، به ویژه آن‌هایی که به عملکرد اسید آمینه نسبت داده می‌شوند، ممکن است به تدریج در طی چند هفته آشکار شوند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

پروفایلو در درجه اول برای افرادی طراحی شده است که علائم اولیه پیری مانند خطوط ریز، کم‌آبی و کاهش حجم را مشاهده می‌کنند که به صورت ویژه برای اشخاصی که در اواخر 30 سالگی و بالاتر هستند، مفید است. هدف فرمولاسیون پروفایلو رفع شلی و کاهش حجم پوست است و آن را به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال گزینه‌های غیرتهاجمی برای مبارزه با پیامدهای مرتبط با سن هستند.

جالپرو با ترکیب منحصر به فرد اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه، برای اشخاصی مناسب است که نه تنها خواهان آبرسانی، بلکه تغذیه عمیق ساختارهای پوست هستند که برای افراد جوان‌تر که در اواخر دهه 20 و اوایل 30 سالگی قرار دارند، مفید است. علاوه بر این، ترکیب اسید آمینه آن برای افرادی که پوستشان ممکن است از عوامل محیطی، تغییرات شیوه زندگی، یا بهبودی پس از جراحی تحت استرس باشد، مزیت بیشتری دارد.

تفاوت ژل جالپرو و پروفایلو، کدام بهتر است؟

خلاصه

جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ واقعیت این است که این تقویت‌کننده‌های پوست هر یک مزایایی خاص دارند که آن‌ها را برای یک گروه خاص، مفیدتر می‌سازد. پروفایلو برای افراد 30 سال به بالا و جالپرو برای افرادی در اواخر 20 سالگی و اوایل 30 سالگی مفید است. پوست هر فردی منحصر به فرد است و آنچه برای یک فرد معجزه می‌کند ممکن است برای شخص دیگر این ویژگی را نداشته باشد. همیشه بهتر است با یک متخصص زیبایی مشورت کنید تا به شما کمک کند تا متوجه شوید کدام درمان به بهترین شکل با نیازهای فردی و نتایج دلخواه شما مطابقت دارد. 

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.