۲۳۶۲۴۳
۲۸۶۱
۲۸۶۱

افراد مناسب برای لیزر موهای زائد

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است؟

سوال: بیشترین کاربرد و تاثیر مزوتراپی چیست؟

پاسخ: لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محبوب است که به شما کمک می کند تا از شر موهای زائد خلاص شوید. چه ۱۹ ساله یا ۹۰ ساله باشید، می توانید از لیزر موهایی که نمی خواهید سود ببرید.اثربخشی درمان ممکن است بسته به نوع مو و پوست متفاوت باشد، نه سن فرد. عوامل مختلفی وجود دارد که می‌توانند بر اثربخشی لیزر موهای زائد تأثیر بگذارند تا بتوانید تشخیص دهید که سن مناسب برای بهترین نتایج لیزر موهای زائد چیست.

افراد مناسب برای لیزر موهای زائد

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر از پرتوهای نور متمرکزی استفاده می کند که توسط رنگدانه موجود در فولیکول های مو جذب می شود. این انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به فولیکول‌ها آسیب می‌رساند و توانایی آن‌ها برای تولید موهای جدید را مهار می‌کند. در نتیجه موهای تحت درمان می ریزند و رشد مجدد در آینده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر موهای زائد روشی ایمن و موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد در افراد با انواع پوست است، اما برای برخی بهتر از دیگران عمل می کند. خوشبختانه اکثر افرادی که قصد انجام این روش را دارند واجد شرایط درمان هستند، به دلیل نحوه تعامل انرژی لیزر با فولیکول مو، رنگ پوست و میزان و نوع موها در اثربخشی لیزر درمانی نقش دارد. بهترین کار برای تشخیص مناسب بودن هر کاندید لیزر موهای زائد مراجعه به یک پزشک متخصص پوست و مو می باشد تا با بررسی شرایط پوست و موهای بدن شما مناسب ترین پیشنهاد را از نظر نوع لیزر، شدت انجام و تعداد جلسات برای شما داشته باشد.

افراد مناسب برای لیزر موهای زائد

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

ناحیه تحت درمان بعد از لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت بوده است و بستگی به گستردگی درمان و نوع پوست و مو دارد. ممکن است قرمزی و تورم در اطراف فولیکول‌ های مو ظاهر شوند که در واقع نشان‌ دهنده‌ی این است که فولیکول‌ ها به درمان واکنش نشان داده‌اند. ممکن است در حین درمان و بعد از آن بوی سوختگی مو احساس کنید. تا ۳ روز اول لیزر مو به سونا و استخر نروید. از ژلی که برای تسکین درد داده میشود و رسانا است استعمال کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.