۲۳۶۳۴۶
۱۰۷۷
۱۰۷۷

دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویا

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویاست؟

سوال: دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویاست؟

پاسخ: ترس از درد در رتبه اول ذکر شده است. ترس از درد چه در زمان تزریق چه در حین انجام پروسه درمانی و چه پس از اتمام درمان مورد نظر معمول ترین فاکتور ایجاد کننده ترس از دندانپزشکی عنوان شده است. واضح هست که اجتناب از مراجعه به موقع به دندانپزشک می‌تواند شخص را به سمت درمان های اورژانسی و پیچیده تری سوق دهد برای کسی که از مطب‌ دندانپزشکی گریزان بوده یک سیکل معیوب ترس را مجدداً شکل دهد.

برای آگاهی بیشتر از دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویا به سراغ دکتر علیرضا میرزایی، جراح دندانپزشک رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر علیرضا میرزایی ، یا دریافت نوبت از دکتر علیرضا میرزایی ، کلیک کنید.

دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویا
دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویا

ترس از تزریق داروی بیحسی دندان

یکی از دلهره آورترین مراحل درمان تزریق داروی بیحسی به بیمار است. تزریق با یک سرنگ فلزی و سوزن نسبتاً طویل آن. در بازار دندانپزشکی هر روز شاهد ارائه مقالات جدیدتر و حتی مواد و تجهیزات به روزتر هستیم. برای سالیان سال وسیله تزریق دارو بی حسی با وجود همه تلاش ها همان سرنگ ترسناک باقی مانده بود خوشبختانه پس از گذشت سالها به یکباره تکنولوژی عجیبی به مارکت دندانپزشکی معرفی شد که برای نیل به چنین هدفی طراحی شده بود. دستگاه جایگزین سرنگ تزریق که علاوه بر ظاهر جذابش با تنظیم محل تزریق، سرعت تزریق و میزان تزریق به تزریق و آمپول بی حسی را به حداقل رسانده است. حذف سرنگ بی حسی یکی از مزایای بزرگ و غیرقابل انکار دستگاه جدید تزریق دندانپزشکی بدون درد است.با این تکنولوژی گامی بزرگ در جهت کنترل و حتی درمان فوبیای دندانپزشکی برداشته شده است.
مزایای استفاده از روش های دندانپزشکی بدون درد
۱- کاهش تعداد ویزیت های درمانی
۲- بهبود رابطه دندانپزشک و بیمار
۳- افزایش شانس پذیرش درمان
دندانپزشکی بدون درد، واقعیت یا رویا
آیا دندانپزشکی بدون درد فقط در مورد دارو است؟
دندانپزشکی بدون درد فقط برای بی حس کردن شما نیست تا در طول درمان های دندانپزشکی خود احساس ناراحتی نکنید. تمام جزئیات دیده می شود تا اطمینان حاصل شود که بازدید شما تا حد امکان بدون استرس و بدون درد است. گفته می‌شود، برخی از درمان‌ها برای کنترل درد به دارو متکی هستند. دندانپزشک شما از شما سوالاتی می پرسد و با فرم تاریخچه پزشکی شما مشورت می کند تا مشخص کند چه اقداماتی برای تسکین درد برای شما در طول درمان مناسب است. عوامل مختلفی در انواع اقدامات کنترل درد موثر هستند، از جمله:
سن
وزن و قد
سطح فعالیت
داروهای تجویزی
استفاده از مواد بدون نسخه، از جمله کافئین، نیکوتین و الکل

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.