۲۳۹۵۴۴
۱۶۴
۱۶۴

بهترین ماسک مو برای موهای کدر و بی روح

شاید در هر مقطعی از زندگی خود احساس کنید مه موایتان بی روح و بدون ردخشش شده است. هرکاری می کنید حتی آن ها را نیز می شویید اما شفافیت و درخشش لازم را ندارد.

بهترین ماسک مو برای موهای کدر و بی روح

بهترین ماسک خانگی برای موهای کدر و بی روح

شاید در هر مقطعی از زندگی خود احساس کنید مه موایتان بی روح و بدون ردخشش شده است. هرکاری می کنید حتی آن ها را نیز می شویید اما شفافیت و درخشش لازم را ندارد. در این حالت باید چکار کرد. احتمالا از ماسک های مو شیمیایی زیاد استفاده کردید اما نتیجه نگرفته اید. قبل از هر چیزی رعایت نکات لازم برای سبک زندگی و رژیم غذایی سالم، بهترین گزینه است. در ادامه سه مدل از بهترین ماسک های مو خانگی برای درخشش و شفافیت موها را بررسی خواهیم کرد. 

بهترین ماسک مو برای موهای کدر و بی روح

۱. ماسک سس مایونز

ماسک سس مایونز هم برای رفع موخوره، هم نرمی و لطافت مو و هم درخشش موها قابل استفاده است. اول از همه بهتر است موهای خود را با آب ولرم بشویید. بعد یک کاسه بردارید و دو قاشق غذاخوری سس مایونز را با چند قطره روغن زیتون مخلوط کنید. حالا از ریشه تا نوک موها را با این ماسک ماساژ دهید. بگذارید یک ربع بمانمد بعد با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید. این ماسک را یک بار در هفته امتحان کنی تا نتایج آن را ببینید. 

بهترین ماسک مو برای موهای کدر و بی روح

۲. ماسک موی چای سیاه

یک قوری یا کتری بردارد و یک فنجان آب داخل آن بریزید. حالا کیسه چای را داخل آن انداخته و بگذارید ده دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. وقتی که از حرارت افتاد آب آن ولرم شد، حالا ان را داخل بطری اسپری بریزید. بعد این که آن را به موها اسپری کرده و اجازه دهید نیم ساعت بماند. بعد بهتر است موهای خود را با اب سرد بشویید تا خاصیت چای از بین نرود. بعد از آن متوجه تغییرات ظاهری در موهای خود خواهید شد. 

بهترین ماسک مو برای موهای کدر و بی روح

۳. ماسک عسل

یکی دیگر از بهترین ماسک ها برای شفافیت مو، استفاده از ماسک عسل است. بهتر است دو قاشق عسل را با چند قطره روغن نارگیل مخلوط کنید. حالا ترکیب فوق را بر روی ریشه و ساقه مواد مالیده و اجازه دهید 40 دقیقه استرحت کند. بعد خوب آن را با آب ولرم بشویید. با چندبار استفاده از این ماسک، می توانید درخشندگی و شفافیت را به موهای خود برگردانید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.