۲۳۹۵۰۲
۳۳۴
۳۳۴

۱۰ مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!

یکی از اصلی‌ترین لباس‌هایی که در کمد همه ما باید وجود داشته باشد، لباس زیر است. با این حال، انواع لباس زیر زنانه در بازار هست که می‌تواند انتخاب از بین آن‌ها را دشوار کند. این مقاله را بخوانید تا بدانید دقیقاً باید دنبال چه چیزی باشید.

10 مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!

انواع لباس زیر زنانه در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای موقعیت مخصوص به خود استفاده شوند. به همین دلیل، همه زنان باید با انواع مدل لباس زیر زنانه آشنا باشند و بتوانند کمد شورت و سوتین‌های خود را کامل کنند.


بیشتر بخوانید: نکات مهم خرید لباس زیر زنانه


در این مقاله می‌خوانید:

انواع مدل سوتین که هر خانمی باید داشته باشد!

انواع سوتین نه تنها به سینه‌های شما شکل می‌دهند، بلکه از آن‌ها حمایت نیز می‌کنند و اگر درست انتخاب کنید، حتی می‌توانند راحت و بی آزار باشند. انواع مدل سوتین که باید به کمد خود آن‌ها را اضافه کنید، عبارتند از:

۱- سوتین برای استفاده روزمره

یک سوتین روزمره باید به شدت راحت و بی آزار باشد. هم‌چنین، بهتر است که آن را در رنگ‌های کرم و صورتی کمرنگ خریداری کنید تا با اکثر لباس‌های شما هم‌خوانی داشته باشد. از نظر جنس سوتین نیز توصیه ما این است که سراغ انواع ابریشمی یا پنبه‌ای معمولی بروید تا برای شما حساسیت ایجاد نکنند و بتوانید آن‌ها را به مدت طولانی بپوشید. موقع خرید باید به بند سوتین نیز توجه کنید و مطمئن شوید که استاندارد و نرم باشد و شما را اذیت نکند.


بیشتر بخوانید: انتخاب لباس زیر مناسب برای زنان باردار


۲- سوتین قابل تبدیل یا چند منظوره

سوتین قابل تبدیل یا چند منظوره نیز یکی از انواع لباس زیر زنانه است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف استفاده شود. در واقع، شما می‌توانید این سوتین را از حالت معمولی به پوش آپ و از حالت بند دار به بدون بند تبدیل کنید. در نتیجه، این سوتین برای کسانی که می‌خواهند یک خرید مقرون به صرفه داشته باشند، بسیار مناسب است و چند کاربرد مختلف را به طور یک‌جا فراهم می‌کند. هم‌چنین، توصیه ما این است که این سوتین را در رنگ‌های کرم یا سیاه بخرید تا با بیشتر لباس‌های شما جور دربیاید.

10 مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!

۳- سوتین توری و جذاب

سوتین توری و جذاب، همان‌طور که از اسمش مشخص است، روبان، توری‌های زیبا، بندهای جالب و برش‌های جذاب دارد. این سوتین برای این است که شما آن را بپوشید و احساس زیبایی کنید. ممکن است در بعضی از مدل‌های این سوتین، احساس راحتی چندانی نداشته باشید، اما به شما اطمینان می‌دهیم که بسیاری از آن‌ها می‌توانند اعتماد به نفس شما را بالا ببرند.


بیشتر بخوانید: ۵ لباس رایج زنانه که از مد افتاده اند


۴- سوتین پوش آپ یا فشاری

سوتین پوش آپ یکی دیگر از انواع مدل لباس زیر زنانه است که برای پر نشان دادن و بالا بردن سینه‌های شما استفاده می‌شود. در واقع، این سوتین برای کسانی ساخته شده است که سینه‌های کوچک‌تری دارند، اما می‌خواهند برای پوشیدن لباس خاصی، آن‌ها را پرتر و بزرگ‌تر نشان دهند. سوتین پوش آپ، سینه‌های شما را در وسط جمع کرده و بالا می‌برد.

۵- سوتین ورزشی

اگر قصد ورزش کردن دارید، برای شما واجب است که سوتین ورزشی بخرید. این موضوع مخصوصاً برای خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ‌تر دارند، بیشتر صدق می‌کند. در واقع، سوتین ورزشی طوری طراحی شده است که اجازه نمی‌دهد هنگام ورزش کردن، سینه‌های شما بیش از اندازه تکان بخورند و درد بگیرند. پس با این سوتین خیال‌تان جمع است که دچار آسیب و پارگی بافت نمی‌شوید و می‌توانید با احساس امنیت ورزش کنید.

10 مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!


بیشتر بخوانید: داشتن این ۳ مدل لباس زنانه برای هر خانمی واجب است!/ زیبا و شیک با کمترین هزینه!


انواع مدل شورت که هر خانمی باید داشته باشد!

ست لباس زیر زنانه شامل شورت نیز می‌شود و این‌که چرا باید همه ما شورت‌های خوب داشته باشیم، نیازی به توضیح ندارد. با این حال، انواع مدل شورت در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب از بین آن‌ها را دشوار کند. ۵ مدل شورتی که باید در کنار ۵ مدل سوتین خود در کمدتان داشته باشید، عبارتند از:

۱- شورت برای استفاده روزمره

منظور ما همان شورت‌های استاندارد و نرم و راحتی هستند که به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید. این نوع شورت‌ها باید از پارچه‌های نخی و پنبه‌ای ساخته شده باشند تا برای شما حساسیت ایجاد نکنند. علاوه بر این، بهتر است که یک پوشش متوسط تا کامل نیز ارائه دهند و تا ارتفاع مناسبی بالا کشیده شوند. به طور کلی، شورت‌های نازک برای اکثر افراد ایده‌آل هستند و وقتی صحبت از استفاده روزمره می‌شود، حرف اول را راحتی می‌زند.


بیشتر بخوانید: ۳ استایل جذاب برای مهمانی های زنانه  


۲- شورت‌ بیکینی

مدل‌های شورت بیکینی یکی از متنوع‌ترین انواع لباس زیر زنانه و دخترانه هستند که می‌توانید داشته باشید و با آن‌ها احساس جذابیت کنید. این شورت‌ها علاوه بر راحتی، ظاهر و استایل زیبا نیز دارند و معمولاً در طرفین باریک هستند. جنس شورت‌های بیکینی نیز معمولاً از پارچه‌های فوق‌العاده نرمی مانند توری، پنبه خالص، ساتن، ابریشم و جرسی است که می‌توانید بسته به سلیقه و راحتی خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

10 مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!

۳- شورت مستطیلی یا پسرانه

شورت پسرانه با الهام از شورت مردانه، یک شکل مستطیلی‌تر دارد که زنان نیز می‌توانند آن را بپوشند و احساس راحتی کنند. در واقع، این شورت کمی شبیه یک شوارک بسیار کوتاه است که معمولاً از پارچه‌های نخی، میکروفیبر و نایلون ساخته می‌شود. به علاوه، این شورت هیچ خطی را در زیر شلوار شما مشخص نمی‌کند. به همین دلیل، می‌توانید با خیال راحت آن‌ را در زیر لباس‌های تنگ، به‌عنوان لباس خواب و حتی در استخر بپوشید.


بیشتر بخوانید: این لباس های زنانه هیچ وقت از مد نمی افتند: خیالتان راحت!


۴- شورت هیپستر

یکی دیگر از انواع مدل لباس زیر زنانه و دخترانه، شورت هیپستر است که ترکیبی جالب بین بیکینی و شورت پسرانه محسوب می‌شود. کمر این شورت تا قسمت پایین دور باسن، درست زیر خط کمر، بالا می‌آید و آن را به یک مدل لباس زیر راحت و مناسب برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند. این شورت را می‌توانید در جنس‌های مختلفی از جمله پنبه، توری، مش و میکروفایبر پیدا کنید و آن را در زیر شلوارهای جین و بلند خود بپوشید.

۵- شورت تانگ

شورت تانگ دارای بند بسیار باریکی است که از جلو به عقب کشیده شده و یک پوشش حداقلی برای شما فراهم می‌کند. معمولاً خانم‌ها این شورت را برای استفاده روزمره خود ناراحت و سخت فرض می‌کنند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند زیبایی و جذابیت آن‌ها را انکار کند. پس بد نیست که حداقل یک جفت شورت تانگ در کمد لباس زیر خود داشته باشید و با پوشیدن گاه به گاه آن‌ها، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

10 مدل لباس زیری که هر خانمی حتماً باید داشته باشد!


بیشتر بخوانید: شورت یکبار مصرف؛ انواع، عوارض و کاربرد شورت یکبار مصرف


کلام آخر

همه ما عاشق لباس زیر هستیم. انواع لباس زیر زنانه با الگوهای توری ظریف و جنس نرمی که دارند، می‌توانند به شما احساس جذابیت و راحتی بدهند. با این حال، هر نوع لباس زیری بسته به طرح و مدل آن، کاربرد متفاوتی دارد که در این مقاله با آن‌ها آشنا شده‌اید و حالا دیگر می‌دانید چطور می‌توانید کمد شورت و سوتین خود را کامل کنید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: nytimes

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.