۹۰۹۲۷
۵۶۷۶
۵۶۷۶
پ

تب بعد از واکسن نوزاد، طبیعی است؟

دخترم یازده ماهشه و به هیچ وجه قطره استامینوفن یا شربتشو نمی خوره.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم یازده ماهشه و به هیچ وجه قطره استامینوفن یا شربتشو نمی خوره. ماه دیگه هم واکسن داره. چیکار کنم؟ چی بدم بهش که تب نکنه؟

پاسخ دکتر سامان هامون،متخصص اطفال:
معمولا تب ناشی از تزریق واکسن طبیعی است و بچه به مختصر تبی که در اثر تزریق واکسن می کند نیاز دارد، چون سیستم ایمنی بدنش تحریک می شود و در کل برایش خوب است. می توانید قطره را با آب سیب مخلوط کنید و به نوزادتان بدهید.




پ

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    هم اکنون دیگران می خوانند