1818
کد: 110817
24 اسفند 1396 - 10:24
سونوی واژینال دادم یه کیست در تخمدان سمت چپم بود. دارو مصرف می کنم اما زیر دلم در می کند. چرا؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من قصد بارداری دارم. ۲۲سالمه. وقتی سونوی واژینال دادم یه کیست در تخمدان سمت چپم بود که دکتر مصرف یک ماه ال دی را تجویز کردند. بعد از دو هفته سوزش ادرار گرفتم. آزمایش دادم که پزشک عمومی برام قرص سیپرو وفلوکونازول نوشتند. من دارم مصرف می کنم الان گاهی اوقات تخمدانهایم درد می گیرد و مدتی بعد خوب می شود. گاهی اوقات هم زیردلم درد می گیرد. علت چیست؟ ممکن است به خاطر قرصها باشد؟

پاسخ از دکتر شهناز آرام، متخصص جراحی، زنان و زایمان:
دوست عزیز، متاسفانه سایز کیست تان را نگفته اید اما به طور کلی مدت شش هفته زمان لازم است تا کیست جذب شود. حتما بعد از اتمام قرص ها و مدت درمان سونوگرافی انجام دهید تا مطمئن شود که بهبود پیدا کرده اید. احتمالا این دردها به خاطر مصرف قرص هاست با این حال اگر دردتان زیاد است و حالت تهوع شدید دارید حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا چکاپ مجدد انجام گیرد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: