5062
کد: 111737
17 بهمن 1396 - 15:48
بعد از یک ماه نزدیکی پریودی ام کوتاهتر و کمتر شده آیا این برای اینه که آماده شده ام برای بارداری؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 29ساله هستم و یک ساله ازدواج کردم در ابتدا پرده بکارت به دلیل ضخامت دیر پاره شد و سه ماه اول قرص ld استفاده می کردم اما بعدش قطع کردم و فقط در فروردین به دلیل سفر به کربلا یک ماه قرص خوردم و از 19فروردین تاکنون جلو گیری نمی کنم. اما بعد از یک ماه نزدیکی پریودی ام کوتاهتر و کمتر شده آیا این برای اینه که آماده شده ام برای بارداری؟ و بعد از نزدیکی مایع از بدنم خارج میشه آیا طبیعیه؟

پاسخ دکتر سمیه علائی نسب، متخصص زنان و زایمان:
به دلیل اینکه قرص ال دی مصرف می کنید این قرص ها باعث شده اند پریود شما کوتاهتر و کمتر شوند. در هنگام نزدیکی نیز به دلیل سهولت در آن و لذت بخش بودن نزدیکی بدن مایع لوبریکانت یا لغزنده تولید می کند و این مساله خاصی نیست.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: