10897
کد: 117434
08 اسفند 1396 - 22:15
خانمم به خاطر ناباروری قرص متفورمین می خوره. الان پریودش عقب افتاده تست خانگیش مثبت بوده. میشه از عوارض قرص باشه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: خانم بنده به دلیل ناباروری تقریبا یک ماه و نیم قرص متفورمین استفاده می کرد و بعد از پریود شدنش از روز 5 تا15 هر روز 2 قرص مدروفم 5 (مدروکسی پروژسترون) استفاده می کردند و البته فولیک اسید هم مصرف می کردند. بعد از گذشت 10 روز از موعد قاعدگی تست های خانگی را دو روز پشت سر هم استفاده کرد و مثبت بود. آیا نتیجه مثبت می تواند ناشی از مصرف این داروها باشد؟ (ضمنا پریود ایشان نامنظم بوده)

پاسخ نسترن تیجری مفرد، کارشناس مامایی:
دوست عزیز، مثبت بودن تست های خانگی از عوارض مصرف داروهای ذکر شده نیست. به احتمال خیلی زیاد همسر شما باردار هستند. بهتر است تست بتا دهند تا از باردار بودن و سلامت خود مطمئن شوند.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
15:31 - 1396/07/24
0
سلام اخرین پریودم۲۳ مرداد بود ۸ مهر لک صورتی دیدم ۱۱مهر رفتم ازمایش دادم ۲ بود ۲۰ مهر بی بی گذاشتم مثبت شد ۶ تا بی بی با مارک مختلف هاله کمرنگ میافتد امروز بی بی گذاشتم اصلا هیچ هاله ای ندیدم دیگه هیچ قرص یا آمپولی استفاده نکردم احتمال بارداری هست ؟احتمال داره دیر نطفه گرفته باشه ؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

گل نرگس
Iran, Islamic Republic of
18:01 - 1399/05/31
0
سلام من متفورمین خارجی مصرف میکنم یکماه و نیم هست.۳۴سالمه.الان پانزدهم دوره هستم.امروز پریود شدم.این نشانه خوبی هست یا نه.هم خودم تنبلی دارم هم همسرم تحرکشون کمه.ایشونم ی پودر خارجی زیر نظر پزشک مصرف میکنند.ممنونم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: