1413
کد: 148132
20 خرداد 1396 - 16:42
برای قطع لکه بینی 3 روز دو تا قرص ال دی استفاده میکردم بعد از قطع قرص پریود شدم حالا این ماه سه روز از موعد پریودم گذشته و هنوز پریود نشدم دلیلش چیه؟
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام بنده ماه قبل برای تاخیر در پریود (برای سفر زیارتی) ۱۴ روز مونده به پریود از قرص LD استفاده کردم و برای قطع لکه بینی سه روز پشت سر هم هر روز دو تا قرص ال دی استفاده میکردم بعد از قطع قرص ها پریود شدم که کلا سه روز بود حالا این ماه سه روز از موعد پریودم گذشته و هنوز پریود نشدم به نظرتون دلیلش چیه؟ آیا لازم هستش این ماه برای تنظیم پریود قرص ضدبارداری استفاده کنم در ضمن بنده ۳۲ساله و مجرد هستم.
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
مصرف نامرتب قرص های ضدبارداری باعث اختلال قاعدگی می شو. اما اگر به حامله بودن خود شک دارید یک آزمایش بتا انجام دهید. در صورتی که جواب آزمایش منفی بود می توانید استفاده از قرص های ضدبارداری این سیکل را شروع کنید.
 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: