2340
کد: 148182
21 خرداد 1396 - 12:45
واکسن ۴ ماهگی پسرم رو که زدیم دچار اسهال سبز رنگ شده آیا مشکلی نداره؟ نیازه چیزی بدم که پسرم دچار کم آبی نشه؟
  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد پسرم که از شیر مادر تغذیه میکنه و الان ۴ماه و ۶ روزه هست بعد واکسن ۲ ماهگی تا ۲ هفته اسهال شد که مدفوعشم سبز رنگ شده بود گفتن عوارض قطره فلج اطفال هست الان که واکسن ۴ ماهگی رو زدیم باز اسهال سبز رنگ شده آیا این همه اسهال مشکلی نداره؟ نیازه چیزی بدم که پسرم دچار کم آبی نشه؟ وزن تولد ۳کیلو الان ۸ کیلو
 
پاسخ دکتر احمدرضا فرسار، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:
دوست عزیز، سبز بودن مدفوع معنی خاصی ندارد، قدیم فکر می کردند سبز بودن مدفوع به این معنی است که گوش بچه چرک کرده است یا پهلو بچه چاییده است، ولی هنگامی که مادر سبزیجات زیاد مصرف می کند و یا مادر و بچه آنتی بیوتیک مصرف کرده باشند و یا هنگامی که مدفوع سریع دفع شود سبز رنگ می شود جای نگرانی از لحاظ رنگ نیست. بعید است اسهال مربوط به واکسن باشد، بهتر است زود به زود به او شیر بدهید و برای بررسی بیشتر به متخصص مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: