9386
کد: 149300
12 تير 1396 - 17:45
بیشتر از یک ماه آمپول ضدبارداری سه ماهه زدم بعد از یک هفته از تزریق لکه بینی شروع شده و لکه سیاه خون می بینم لکه بینی و خونریزی تا کی ادامه داره؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: بیشتر از یه ماه آمپول ضدبارداری سه ماهه زدم. بعد از یک هفته از تزریق لکه بینی شروع شده و لکه هی سیاه خون می بینم. با توجه به این که نماز می خونم می خواستم بدونم که لکه بینی و خونریزی تا کی ادامه داره؟ آیا زودتر تموم می شه که من دوباره تزریق انجام بدم یا تزریق بعدی هم باز لکه بینی ادامه داره؟ امکان خوردن قرص و روش های طبیعی واسم وجود نداره؟ چون اولین رابطه با همسرم باردار شدم و یه بچه دارم و نمی خوام تا ۶ سال بچه دارم بشم. تشکر راهنماییم کنین. بیشتر در مورد این آمپول ها توضیح بدین. خیلی مطالب خوندم در موردش ولی جوابمو نگرفتم. فقط سایت ها می گن لکه بینی هست دیگه نمی گن تا کی.

پاسخ دکتر ناهید خدا کرمی، متخصص مامایی و رئیس انجمن علمی مامایی ایران:

معمولا لکه بینی از عوارض همین آمپول های جلوگیری از بارداری است. اگر بعد از یک ماه لکه بینی هایتان ادامه پیدا کرد، به همان مرکزی که آمپول را تزریق کرده اید مراجعه کنید تا بررسی ها و اقدامات لازم را برایتان انجام دهد.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
12:21 - 1397/12/09
0
سلام خسته نباشید من روز چهارم قاعدگی امپول ۳ماهه زدم بعد ۳۶ساعت رابطع حفاظت نشده داشتم لازمه قرص اورژانسی بخورم لکه بینی هم دارم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون


برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید


https://moshavere.niniban.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: