2790
کد: 149772
20 تير 1396 - 15:26
ماه پیش به خاطر وجود کیست تخمدان دکتر قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد بعدش پریود شدم اما باز به فاصله پنج روز مجدد پریود شدم الان هم لکه بینی دارم علت چیست؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام. ماه پیش به خاطر وجود کیست تخمدان دکتر برایم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد. بعد از اتمام قرص پریود شدم که هفت روز طول کشید و پاک شدم. اما باز به فاصله پنج روز مجدد پریود شدم که باز هم هفت روزه بود. الان حدود ده روز از آخرین روز قاعدگیم می گذرد که لکه ای به صورت قهوه ای بر روی لباس زیرم دیدم. علت چیست؟ متاهل هستم و قصدبارداری دارم.
 
پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز، مشکل شما از یک عارضه بارداری که متوجه آن نبوده اید تا علت های مختلف دیگر می تواند باشد. به این شکل نمی توان بر روی مشکل شما تشخیص گذاشت. بنابراین باید به یک متخصص زنان جهت بررسی اجمالی مراجعه کنید.
 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
08:10 - 1396/07/13
0
سلام من 14 سالمه بعد از دو هفته بریودم لکه دیدم فکر کردم بریود شدم ولی دوباره قطع شد و امروز صبح لکه ی صورتی دیدم .میشه بگین چیه ؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: