3727
کد: 150068
26 تير 1396 - 13:17
از نظر روحی حالم خوب نیست و احساس خستگی و عصبانیت شدید دارم می خواستم ببینم آیا این حس ها می تواند از عوارض داروهایی که میخورم باشد؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ۱ سالی هست تحت نظر مشاور هستم و به مدت ۳ ماه قرص سیتالوپرام ۲۰ مصرف می کردم به دلیل اضطراب و افسردگی. حالا قصدبارداری دارم و ۴ ماهه که قرص لتروزول و آمپول hcg و ماه پیش هم قرص کلومیفن مصرف کردم و باردار نشدم. الان از نظر روحی باز حالم خوب نیست و احساس خستگی و عصبانیت شدید دارم. می خواستم ببینم آیا این حس ها می تواند از عوارض دارو باشد؟
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
خستگی می تواند از عوارض قرص کلومیفن باشد. اما عصبانیت از عوارض آن نیست. بهتر است جهت درمان مناسب به یک روانپزشک مراجعه کنید. در ضمن مصرف سیتالوپرام در حاملگی منعی ندارد و می توانید آن را در بارداری ادامه دهید.
 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: