7852
کد: 163031
06 دی 1396 - 17:18
دو هفته قبل قرص میزوپروستول استفاده کردم . بعد از یک هفته دل درد و خونریزی خیلی شدید شروع شد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دو هفته قبل قرص میزوپروستول استفاده کردم . بعد از  یک هفته دل درد و خونریزی خیلی شدید شروع شد . الان یک هفته از شروع خونریزیم میگذره . اما نه تنها خونریزی کمتر نشده که دل دردم شدیدترم شده . خیلی اذیت میشم . کسی میدونه علت این درد شدید چیه ؟ 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز هرچه سریعتر به متخصص زنان مراجعه کنید احتمال چسبندگی جفت و بازماندن عروق رحمی هست. گاهی کورتاژ در اینجور موارد ضروریه.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Germany
17:15 - 1397/04/07
1
سلام من هفته پنجم بارداری زیر نظر دکتر سایتوتک مصرف کردم که 12 ساعت بعدش خونریزی و دردم شروع شد..دو روز بعد به دکترم مراجعه کردم و سونو انجام دادن گفتند که ساک حاملگی از بین رفته و بقایا دارم حدود یک سانت در یک و نیم
گفتند 10 روز دیگه مراجعه کنم تا دوباره سونو انجام بدند
الان 5 روز از استفاده از قرص ها میگذره اما از دیروز دل درد و خونریزیم بیشتر شده
چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ask.niniban.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: