1575
کد: 166836
06 بهمن 1396 - 10:04
سقط جنین ۶ هفته به خواست همسر با قرص سایتوتک داشتم، این ماه کلا پریود نشدم، مشکل از چی می تونه باشه؟ برای پریود شدن چه کار باید کرد؟ ایا علایم ربط به سقط ۴ ماهه پیش داره؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام در ماه ۵ امسال سقط جنین ۶ هفته به خواست همسر با قرص سایتوتک داشتم. بعد از ان پریودام منظم بود اما دیگه مثل قبل برای پریودم درد نداشتم. این ماه کلا پریود نشدم و برخی علائم بارداری مثل تیر کشیدن و سوزن سوزن شدن تخمدانها را دارم. ازمایش بارداری منفی بود. یکی از پستان هام سفت شده و‌ چند جوش‌زده همچنین‌ جوش‌ های مداوم‌ به صورت و‌ بدنم‌ میزنه؟ مشکل از چی می تونه باشه؟ برای پریود شدن چه کار باید کرد؟ ایا علایم ربط به سقط ۴ ماهه پیش داره؟
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
 دوست عزیز به دنبال سقط با این دارو سیستم بدن تا چندین ماه به طور کامل بهم خواهد ریخت. ممکن است به صورت متناوب پریوهای شما منظم و یا نامنظم شود. ریزش مو، جوش صورت، حتی موی زائد ممکن است ایجاد شود. بدون معاینه ای توصیه ای برای پریود شدن نمی شود. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: