1176
کد: 179672
16 خرداد 1399 - 13:03
دخترم یه مدت بخاطر رفلاکس بالا می آورد دکتر براش رانیتیدین تجویز کردن.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم یه مدت بخاطر رفلاکس بالا می آورد دکتر براشون رانیتیدین تجویز کردن من بمدت دو هفته استفاده کردم بشدت بی قرار شده بود و هر نیم ساعت از خواب بیدار میشد و اصلا خواب راحتی نداشت .دکتر گفتن قطع کنم .با رعایت سطح شیبدار و گرفتن باد گلو و نگهداشتن بیست دقیقه در حالت عمودی بعد شیر خوردن اوضاعش خیلییی خوب شد و اصلا بالا نمیاره ولی بعد از واکسن چهار ماهگی مجدد بشدت بیقرار و بشدددددت گوش و چشم و بینی رو می خارونه و اصلا نمی تونه بیشتر از نیم ساعت بخوابه .به نوعی لجباز شده و فقط تو خواب شیر میخوره و وزن گیریش خوبه ولی با بی خوابیش و مالوندن چشم و گوشش نمیدونم چیکار کنم الرژیه؟ اقتضای سنشه؟ رفلاکسه؟
 
پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:
دوست عزیز اگر احیانا غذای کمکی شروع کرده اید ممکن است به ماده غذایی آلرژی داشته باشد. بنابراین هر ماده غذایی غیر از شیر را خذف کرده. در غیر این صورت احتمال آلرژی به واکسن وجود دارد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: