349
کد: 202370
06 تير 1398 - 12:31
با تزریق آمپول سه ماهه ضد بارداری ناخواسته باردار شدم و سقط کردم.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام. وقتتون به خیر. من یک زایمان سزارین داشتم. با تزریق آمپول سه ماهه ضد بارداری ناخواسته باردار شدم و سقط کردم. موقع سقط ماما گفت عفونت واژینال دارم و بعد از سقط ۸ تا آمپول جنتامایسین تزریق کردم و پماد واژینال کلوتریمازول و قرص مترونیدازول مصرف میکنم. موقع تخلیه پماد رگه های خون وجود داره و ترشحاتم خیییلی کم خونیه . و رنگ قهوه ای داره. آیا سقط باعث آسیب به دهانه رحم ام شده؟آیا زخم با دارو رفع میشه؟ و بعد از چند روز از تمام شدن کرم واژینال میتونم برا معاینه مراجعه کنم؟


پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
خیر دوست عزیز رگه های خون مربوط به سقط اخیرتان است. پس از اتمام دارو یک بتا و سونوگرافی انجام دهید و جهت معاینه به متخصص زنان مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: