392
کد: 212900
11 آبان 1398 - 09:02
من در زمان تخمک گذاری رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من وسط سیکلم ینی حول و حوش تخمک گذاریم ی رابطه مقعدی داشتم با نامزدم ایشون چن بار ارضا شدن ک اصلا ابشون با نواحی واژن من برخوردی نداشت ولی من بازم بخاطر ترسی ک داشتم 4 تا قرص الی دی تقریبا 50 ساعت بعد ازرابطه خوردم فرداش حالم بد شد استفراغ شدید گرفته بودم 4 تای بعدی رو هم خوردم ولی با فاصله نیم ساعت بعدش بالا اوردم من ماه قبلی سوم مهر پریود شدم ینی امروز باید میشدم پریودایمم منظمه سابقه 3 4 روز تاخیر یا جلو انداختن رو دارم  الان فوق العاده استرس دارم ک چرا پریود نشدم تا الان نگران کننده هست ایا؟ با خوردن اون قرصا چقد ممکنه پریوود من تاخیر داشته باشه  استرس دارم همش خیلی میترسم راهنماییم کنین ممنون

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: