276
کد: 216921
19 دی 1398 - 14:52
من عفونت دارم و پماد دالاواگ مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام دکترم معاینه ام کرد و گفت ی مقدار کم عفونت داری واسم پماد دالاواگ نوشت و قرص داکس ک گفت در با شروع پریودی قرص رو مصرف کن خودمم کمردرد داشتم و واسم قرص مفنامیک اسید نوشت بعداز استفاده اولین بار از پماد چند دقیقه بعد کمردرد شدید داشتم ک تا صبح کمتر شد و ترشحاتی داشتم همرا با رگه های خونی تا حدودی این لکه بینی ها مربوط ب پماد هستش ضرر داره واسه دومین بار ک پماد رو  استفاده کردم دوباره لکه بینی پیدا کردم تا چند تا ساعت بعدش کاملا پریود شدم من سیکلم۲۸ روزست ماه پیش ۲۲ ام پریود شدم ولی این بار ۱۴ ام خونریزی کردم چرااا؟
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز به علت عفونت و دارو معمولا این اتفاق رخ نمیدهد ولی با یک بار بی نظمی مداخله ای نمیکنیم. ماه بعد بر اساس شرایط تصمیم به درمان خواهیم گرفت.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: