223
کد: 218271
11 اسفند 1398 - 09:07
من رابطه داشتم اما دخول نداشتم و برای اطمینان ۴ عدد قرص ال دی مصرف کردم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید ممنون میشم جواب بدید
من رابطه داشتم اما دخول نداشتم و برای اطمینان ۴ عدد قرص ال دی مصرف کردم و حدود ۱۰ ساعت بعد استفراغ کردم و دو ساعت بعد که وقت خوردن سری دوم ال دی بود سر وقت ۴ عدد دیگه خوردم الان ۵ روز از اخرین قرص میگذره و من خونریزی دارم اما کم و گفته بودن بعد از ۱۰ روز باید پریود بشین،الان من مشکلم چیه؟خیلی نگرانم این خون ریزی واسه پریودیه یا برای بارداری؟زودتر پریود شدم ایا؟یا غیر طبیعیه این موضوع...
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز شما اشتباه بزرگی انجام داده اید، بیش از حد قرص هورمونی مصرف کرده اید و آسیب جدی به هورمون ها وارد کرده اید. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: