149
کد: 220790
11 خرداد 1399 - 11:32
احساس کردم مدفوع نوزادم چربه، فک کردم برای قرص تریروله، ممکنه برای قطره آهن باشه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام وقت به خیر ببخشید نوزاد من ۴۰روزس شبکه بهداشت به جای آ+دقطره آهن بهم داد منم اسم شرکت رو ادوکید خوندم فک کردم آ+د هست حدودا از۱۵روزگی بهش اشتباها آهن دادم مشکلی براش پیش نمیاد؟
پسرم بعداز تولد زردی داشت بردم اطفال بهش تریرول داد وچون زیر دسگاه میذاشتم با دسمال مرطوب پاکش میکردم بعداز مدتی احساس کردم مدفوعش چربه فک کردم برای قرص تریروله ولی تا الانم چربه
ممکنه برای قطره آهن باشه؟یعنی پسرم دچار مشکل شده لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با این وضعیت بیماری هم نمیشه هرجا رفت
 
 
پاسخ دکتر علی اصغر حلیمی، متخصص اطفال:
مادر عزیز گاهی ممکن است پانکراس یا لوزالمعده بچه کم کاری داشته باشد و مدفوع به صورت چرب دربیاید. در صورتی که مدفوع فرزندتان همچنان چرب است، حتما از نظر مقدار چربی و بیماری های گوارشی باید بررسی شود و لازم است که به یک پزشک اطفال مراجعه کنید. در ضمن ویتامین آد باید مرتب به بچه داده شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: