70
کد: 221868
04 تير 1399 - 12:51
به مدت 3 روز پریود شدم و خونم کاملا قرمز بود، اما روز چهارم تبدیل به کمی خون و لکه قهوه ای رنگ شد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من حدودا 4 همین خرداد رابطه بدون دخول داشتم و بخاطر امکان برخورد منی و پیش منی با واژنم 48 ساعت بعد یک قرص تنسی خوردم و بعدش مواد قاعده آورد مثل دارچین و آویشن و زعفرون خوردم تا یکی دوهفته بعدش ب مدت 3 روز پریود شدم و خونم کاملا قرمز بود اما روز چهارم تبدیل ب کمی خون و لکه قهوه ای رنگ شد و قطع شد حالا حدود یک هفته بعد از پریودم دوسه روزی هست از واژنم آب سفید و بی بو میاد و معدم میسوزه و حالت تهوع دارم و زیر دلم ی جوریه  آیا ممکنه باردار باشم؟تروخدا جواب بدین
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز چون پس از تماس جنسی خونریزی داشتید احتمال بارداری وجود ندارد.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: