115
کد: 222366
17 تير 1399 - 12:45
من با نامزدم توی آخرین روز دوره ام رابطه زناشویی داشتم و دخول انجام نشد، اما حس کردم منی داخل واژنم ریخته شده.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام
وقتتون بخیر
من با نامزدم تو آخرین روز دوره ام رابطه زناشویی داشتم و دخول انجام نشده اما حس کردم منی داخل واژنم ریخته شده و یک عدد قرص تنسی خوردم بعد از 3 روز به صورت خفیف پریود شدم و الان بعد از 35 روز هنوز پریود نشدم
میخواستم راهنماییم کنید
و اینکه من دخترم و باکره هستم
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: