96
کد: 222746
30 تير 1399 - 09:55
در آخرین روز پریودم رابطه مشکوک داشتم که دو ساعت بعد قرص تنسی خوردم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام خدمت عزیزان. 
روز یکشنبه اخرین روز پریودم رابطه ی مشکوک داشتم که دو ساعت بعد قرص تنسی ۱/۵ خوردم و ۵ ساعت بعد اوسیز ۱/۵ بخاطر ترس و شکی که داشتم روز بعدهم باز قرص مصرف کردم با گذشت ۵ روز هنوز نه خونریزی نه دردی هیچی نداشتم ایا قرص اثر کرده ... البته با عذر خواهیی ترشحات هم داشتم 
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد. شما کاملا مرتکب خطا شده اید. بدن ما دوره های هورمونی مشخصی دارد که از طریق مغزی به تخمدان القا میشود. نحوه مصرف شما کاملا خطا و به هیچ وجه مانع از بارداری نیست فقط به صورت اضافه هورمون بیرونی وارد بدن خود نموده اید که باعث بهم ریختن سیستم کل هورمونی میشود. بهتر است برای تنظیم دوباره سیستم بدن تحت نظر متخصص زنان باشید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: