125
کد: 223572
25 مرداد 1399 - 16:53
به دستور پزشک شبی دو تا پروژسترون خوردم. از روز ۱۵ تا ۱۹ مرداد لکه بینی داشتم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام من ۵مرداد ب دستور پزشک شبی دوتاپروژسترون خوردم تا۱۴ مرداد از روز ۱۵ مرداد تا۱۹ مرداد لکه بینی داشتم و تا امروز بقیشه اش شده خونریزی خیلی سبک کسی تجربه قرص پروژسترون داره همزمان هم دارم متفورمین میخورم میخواستم بدونم چقد طول میکشه تمیز شم.پریودیمم ۶ روزه اس و سیکلمم معمولا۲۸ روزه بوده.فقط از وقتی ک تو اقدامم چن ماهه هرماه ۳ الا۴ روز میام جلوتر
میشه راهنماییم کنید.
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز معمولا قاعدگی در عرض یک هفته پس از اتمام پروژسترون ایجاد میشود که می تواند به صورت لکه بینی یا خونریزی باشد این لکه بینی شما پریود محسوب میشود. در ضمن اگر پریود شما مرتب است نیازی به مصرف قرص ندارید. این قرص برای کسانیکه اختلال قاعدگی و پریود نامرتب دارند برای ایجاد نظم پریود تجویز می شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: