۲۳۸۱۵۶
۴۵۸
۴۵۸

آرایش جیغ الهام حمیدی سوژه شد / کت و شلوار صورتی خانم بازیگر + جدول

عکس جدید الهام حمیدی را ببینید

الهام حمیدی به تازگی عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. آرایش جیغ و کت و شلوار شیک صورتی رنگ خانم بازیگر در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عکس الهام حمیدی با کت و شلوار

آرایش جیغ الهام حمیدی سوژه شد / کت و شلوار صورتی خانم بازیگر + جدول

سن و تحصیلات الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیونی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است که علاوه بر بازیگری مدتی طراحی لباس می کرد.

همسر الهام حمیدی کیست؟

الهام حمیدی اولین بار سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. الهام حمیدی بعد از ۲۱ سال مجردی برای بار دوم در ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ در ۴۱ سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد. خانم حمیدی در ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ خبر به دنیا آمد فرزند پسرش بنام الوین را رسانه ای کرد که نام خاص این پسر برای طرفداران ایشان جالب بود. فرزند دوم ایشان یک دختر روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ چشم به جهان گشود !

ارتباط الهام حمیدی با علی دایی

خانم بازیگر: آشنایی و ارتباطی با آقای علی دایی و همسر ایشان دارم و فکر می کنم همسر علی دایی همان طور که نام دایی بزرگ است لیاقت این نام بزرگ را دارد. او علاوه بر انجام امور خیر ، بانویی بسیار مهربان و هنرمند است.

ماجرای ورشکستگی الهام حمیدی

دوره‌ ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم دلار سه‌ برابر شد. با این افزایش قیمت دلار و ارزش متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شدم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.