۲۳۸۳۰۹
۸۷
۸۷

رقص جنجالی ریحانه پارسا / خانم بازیگر در حال رقص باله + عکس

عکس جدید ریحانه پارسا را ببینید

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون عکس های جدیدی در حال رقص باله منتشر کرد. استایل عجیب خانم بازیگر در خیابان های ترکیه جنجال به پا کرد.

رقص باله ریحانه پارسا

رقص جنجالی ریحانه پارسا / خانم بازیگر در حال رقص باله + عکس

سن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر است که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش اولئانا در دی ماه ۱۳۹۸ شروع شد. کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور ۱۳۹۹ با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.

رقص جنجالی ریحانه پارسا / خانم بازیگر در حال رقص باله + عکس

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

در نهایت ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است. او بعد از سکونت در ترکیه تهدید کرد اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

ازدواج دوم ریحانه پارسا

ریحانه پارسا سال ۱۴۰۰ در ترکیه با میلاد خدایی موسس شرکت سیزده در ترکیه در یک سالن زیبایی آشنا و در نهایت باهم نامزد کردند. آقای خدایی مدیر هنری و تصویربردار مدلینگ و صاحب شرک سیزده است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.