۲۳۸۳۳۳
۶۲
۶۲

شباهت عجیب لیلا حاتمی با کامران و هومن سوژه شد / از دیدن این عکس شوکه می شوید

شباهت عجیب لیلا حاتمی و کامران و هومن خواننده لس آنجلسی در اینستاگرام سوژه کاربران شده است.

در روز های اخیر عکسی از لیلا حاتمی و کامران خواننده لس آنجلسی در اینستاگرام منتشر شده که شباهت بسیار زیاد این دو چهره معروف سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

شباهت عجیب لیلا حاتمی با کامران و هومن 

شباهت عجیب لیلا حاتمی با کامران و هومن سوژه شد / از دیدن این عکس شوکه می شوید

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.  دانشجوی انصرافی رشته مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر و دانش آموخته دو ساله دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه است. لیلا حاتمی در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۶ با علی مصفا ۳۲ ساله رسما ازدواج کرد که حاصل این زندگی تولد یک دختر بنام عسل و یک پسر بنام مانی است. این زن و شوهر در فیلم «لیلا» سال ۱۳۷۶ در نقش دو عاشق بازی کردند. خیلی ها معتقدند روابط عاشقانه شخصیت فیلم لیلا با توجه به واقعی بودن آن برای تماشاگران عام و خاص بسیار باور پذیر درآمد.

بیوگرافی کامران و هومن

کامران و هومن جعفری دوبرادر خواننده و بنیان گذار گروه موسیقی هستند. از محله گیشا تهران مهاجرت کردند و در گروه بلک کتس لس آنجلس شهرت شان شروع شد و بعدها بصورت مستقل از موفق ترین بندهای موسیقی خارج از کشور شدند. کامران جعفری متولد ۴ آذر ۱۳۵۷ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل کالج رشته تکنسین خلبانی  است که بعد از تحصیلات با رامین زمانی آهنگساز آشنا شد و با فریدون آسرایی و هنگامه گروه پرواز را تشکیل دادند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.