۲۳۸۱۵۳
۱۲۳۳
۱۲۳۳

کتایون ریاحی عزادار شد / همسر خانم بازیگر فوت کرد + عکس

تسلیت کتایون ریاحی برای درگذشت همسر اولش

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت امیرفرشید رحیمیان همسر اول و پدر تنها فرزندش را با انتشار عکسی در اینستاگرام تسلیت گفت.

تسلیت کتایون ریاحی برای درگذشت همسر اولش

 

کتایون ریاحی عزادار شد / همسر خانم بازیگر فوت کرد + عکس

سن و تحصیلات کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران ، بازیگر و فعال اجتماعی است.  فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی است که در ۲۴ سالگی با سریال زیر سایه همسایه بازیگری را شروع کرد و با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید.

کتایون ریاحی چند بار ازدواج کرده است؟

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید. آقای رحیمیان یکی از هنرمندان نامی عرصه موسیقی و رهبر ارکستر سمفونیک بود که دی ماه ۱۴۰۲ در ۶۲ سالگی درگذشت. خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد. این زندگی هم بعد مدتی دوام چندانی نداشت و در نهایت ازهم جدا شدند.

خداحافظی کتایون ریاحی از بازیگری

خانم بازیگر در سال ۱۳۸۸ بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می کند. او گفت می خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در زائقه اش بماند.

ماجرای خودکشی کتایون ریاحی

خانم بازیگر: یک روز تاریک، تلخ و سیاهِ جور و ستم در اسفند ۱۳۹۵ تصمیم گرفتم جلوی قوه‌ قضاییه خودسوزی کنم، از چندنفری که می ‌دانستند، تنها افشین یداللهی دست‌ بکار شد، مثل همیشه، همچون یک فرشته، مرا واداشت بمانم و چند روز بعد خودش رفت، اکنون هستم، ماندم و پیروز شدم و همچنان با شجاعت هستم.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.