۲۳۸۵۰۳
۴۷
۴۷

عکس لو رفته بهاره رهنما در مهمانی / استایل عجیب خانم بازیگر سوژه شد

عکس جدید بهاره رهنما را ببینید

بهاره رهنما عکس جدیدی در هتل استقلال تهران منتشر کرد. استایل زمستونی و مانتوی مجلسی عجیب خانم بازیگر سوژه کاربران اینستاگرام شد.

عکس بهاره رهنما در مهمانی

عکس لو رفته بهاره رهنما در مهمانی / استایل عجیب خانم بازیگر سوژه شد

سن بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما چند بار ازدواج کرده؟

بهاره رهنما اولین بار سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی ۲۶ ساله آشنا شد. بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند. خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد که این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

رقیب عشقی بهاره رهنما

خانم بازیگر: در ۱۴ سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آن هم نوشتن داستان بود.

راز کاهش وزن بهاره رهنما

خانم بازیگر که سال ها از اضافه وزن رنج می برد چند سال پیش مجبور به عمل حراجی و گذاشتن بالون در معده شد اما نتیجه نداد ، در نهایت با رژیم اختصاصی توانست به شدت کاهش وزن دهد.

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.