۲۳۸۵۷۳
۱۵۸
۱۵۸

فیلم عاشقانه سلنا و نامزد زشتش جنجال به پا کرد!

فیلم عاشقانه سلنا و نامزد جدیدش را ببینید

فیلم عاشقانه سلنا و نامزد زشتش جنجال به پا کرد!

سلنا گومز خواننده آمریکایی فیلم عاشقانه ی به همراه نامزد جدیدش بنی بلانکو منتشر کرد. این زوج که رابطه‌شان را ۸ ماه پیش شروع کرده بودند به تازگی آن را علنی کردند، این رابطه باعث حواشی زیادی شده است.

فیلم عاشقانه سلنا و نامزد جدیدش

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ در تگزاس آمریکا ، خواننده و بازیگر است.تا پایان دبیرستان تحصیل کرده و در کنار بازیگری و خوانندگی ، ترانه سرایی ، صداپیشگی و تهیه کنندگی هم می کند و از ۱۶ سالگی سفیر یونیسکو نیز است.در سال ۲۰۰۸ بخاطر تن صدای جذابی که داشت آهنگ اصلی انیمیشن Tinker Bell را خواند تا اینکه مورد توجه کمپانی بزرگ موسیقی بنام هایوود رکودرز قرار گرفت.

رابطه جنجالی سلنا و بنی بلانکو

دلیل اصلی اینکه طرفداران سلنا گومز از انتخاب اخیر او راضی نیستند مصاحبه بنی بلانکو در سال ۲۰۲۰ است؛ جایی که ظاهراً به سلنا متلک انداخت. در آن زمان بنی که با جاستین بیبر، دوست پسر سابق سلنا، دوست است و کار مشترک نیز دارند، به تمجید از او پرداخت و از سلنا و سایر افراد مشهوری که برند لوازم آرایشی به راه می‌اندازند انتقاد نامحسوسی کرد. با این حال این تنها دلیل نارضایتی هواداران سلنا از رابطه‌اش با بنی نیست. بعضی از آنها فکر می‌کنند که او به اندازه کافی خوش‌تیپ نیست.

رابطه سلنا گومز و جاستین بیبر

او سال ۲۰۱۰ وقتی ۱۸ ساله بود در یک مهمانی هنری با جاستین بیبر ۱۶ ساله آشنا شد و بصورت رسمی سال ۲۰۱۱ ارتباط عاشقانه خود را رسانه ای کردند. این زوج به شدت مورد توجه قرار  و حمایت هواداران خود قرار گرفتند و در رسانه ها به جلنا (ج برگرفته از جاستین و لنا برگرفته از سلنا) معروف شدند. اما این رابطه هم چندان موفق نبود و با چند قهر و آشتی سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند.

 

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.