۲۳۸۶۶۹
۴۶۹۶
۴۶۹۶

سلفی جذاب همسر سپهر حیدری / چشمان رنگی خانم بلاگر سوژه شد + عکس

عکس جدید همسر سپهر حیدری را ببینید

سلفی جذاب همسر سپهر حیدری /  چشمان رنگی خانم بلاگر سوژه شد + عکس

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری عکس سلفی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد. همرنگ بودن چشمان سبز خانم بلاگر با لباسش سوژه کاربران فضای مجازی شد.

عکس سلفی همسر سپهر حیدری

سلفی جذاب همسر سپهر حیدری /  چشمان رنگی خانم بلاگر سوژه شد + عکس

سن سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است، همسرش تکواندوکار است و یک پسر نیز دارد.

 سپهر حیدری در چه تیم های بازی کرده است؟

تخت نظر پدرم فوتبال رو از مدرسه نونهالان ذوب آهن شروع کرد و همزمان به خاطر مادرم نیز تا نوجوانی والیبال بازی می کردم، تمام مقاطع سنی ام را از نونهالان تا بزرگسالان در ذوب آهن بودم. در فصل ۸۶ – ۸۷ در حالی که کاپیتال ذوب آهن بود به پیشنهاد حمید استیلی با قرارداد دوساله به پرسپولیس رفت ، او در همین سال در بازی پرسپولیس با سپاهان گل برتری قهرمانی را زددر سال ۱۳۹۰ یکسال در باشگاه مس کرمان بازی کرد و سال ۹۱ به ذوب آهن بازگشت، وی بطور رسمی در سال ۹۴ اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده است.

ماجرای ازواج سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری در سال ۹۳ با همسرش ازدواج کرد، این زوج در بهمن ۹۶ صاحب یک پسر بنام دیاکو شدند. آقای فوتبالیست گفت: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.