۲۳۸۶۹۵
۶۱
۶۱

کادو ولنتاین لاکچری همسر رونالدو غوغا کرد / دسته گل غول پیکر جورجینا + عکس

عکس هدیه ولنتاین لاکچری همسر رونالدو را ببینید

کادو ولنتاین لاکچری همسر رونالدو غوغا کرد /  دسته گل غول پیکر جورجینا + عکس

همسر رونالدو در روز ولنتاین عکسی از هدیه خود به اشتراک گذاشت. هدیه ولنتاین لاکچری و دسته گل غول پیکر خانم بلاگر حسابی در اینستاگرام غوغا کرد.

عکس هدیه ولنتاین جورجینا

کادو ولنتاین لاکچری همسر رونالدو غوغا کرد /  دسته گل غول پیکر جورجینا + عکس

سن رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است. تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از ۸ سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت ۱ میلیارد دلاری بعنوان مهاجم با پنج توپ طلا می درخشد.

ازدواج پنهانی رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۰ وقتی ۲۵ ساله بود خبر پدر شدن خود را رسانه ای کرد این در حالی بود که او در هیچ رابطه عاشقانه ای قرار نداشت. تاکنون نیز بصورت رسمی هویت کریستیانو جونیور اعلام نشده اما گفته می شود مادر این فرزند خدمتکار یک هتل می باشد که مدت کوتاهی با رونالدو رابطه داشت.

ازدواج رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ وقتی ۳۱ ساله بود با همسرش جورجینا رودریگز مدل ۱۹ ساله اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه ای شد. خانم جورجینا زمانی که در فروشگاه Gucci کار می کرد مورد توجه رونالدو در جریان خرید از این فروشگاه قرار گرفت و از آنجا با یک قرار عاشقانه همه چیز ردیف شد. این زوج سال ۲۰۱۷ صاحب یک فرزند دختر بنام آلانا مارتینا شدند سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای دو فرزند دوقلو (ماتئو و اوا ماریا) نیز به جمع خانواده خود اضافه کرد و در آوریل ۲۰۲۲ هم صاحب دختری به نام گئو شدند.

رقابت کریستیانو رونالدو و مسی

رونالدو می گوید:  لیونل مسی بازیکن فوق العاده ای است و شاید همین من را تحریک کرد تا سخت تر و بیشتر کار کنم و بهتر شوم. هرکسی من را می شناسد می داند که همیشه سعی می کنم در حرفه ای بهترین باشد این راهم بگویم ما آدم هستیم نه ربات ولی ذهنیت من همیشه این بود که بهترینم و زندگی ام را تا آخرین لحظه با این چشم انداز خواهم دید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.