۲۳۸۵۲۰
۱۳۷
۱۳۷

برای عید ناخن هاتو تو خونه ژلیش کن+ آموزش تصویری

ژلیش ناخن علاوه بر این که یک ظاهر و جلوه جذاب و منحصر به فردی به دستان شما می‌بخشد، طول عمر بالاتری هم نسبت به لاک معمولی دارد. 

برای عید ناخن هاتو تو خونه ژلیش کن+ آموزش تصویری

مراحل ژلیش ناخن در خانه با آموزش تصویری

ژلیش ناخن علاوه بر این که یک ظاهر و جلوه جذاب و منحصر به فردی به دستان شما می‌بخشد، طول عمر بالاتری هم نسبت به لاک معمولی دارد. لاک ژل‌ها با لاک معمولی فرق داشته و برای خشک شدن، نیاز به دستگاه UV دارد. لاک ژل‌ها انواع مختلفی دارند و برای ژلیش کردن، حتما نیاز به لاک ژل باکیفیت دارید. رنگ‌های جیغ مانند قرمز، آبی، رنگ‌های نود و... برای ژلیش، زیباتر و جذاب‌تر در می‌آیند. در ادامه روند و مراحل ژلیش را بررسی خواهیم کرد. 

برای عید ناخن هاتو تو خونه ژلیش کن+ آموزش تصویری

۱. پاک کردن ناخن از آلودگی‌ ها و آماده سازی

اول از همه شما باید دست خود را با شوینده بشویید تا چربی‌های روی ناخن برطرف شود. حالا برای این مرحله، شما نیاز به وسایل زیر دارید: 

  • ضد قارچ
  • پرایمر
  • بیس کت
  • دستگاه UV

بعد از خشک کردن ناخن‌ها پس از شستشو، یک لایه ضد قارچ بزنید. وقتی خشک شد بر روی سطح ناخن پرایمر بزنید. پرایمر مانند چسب عمل می‌کند و کمک می‌کند ژلیش به خوبی بر روی ناخن بنشیند. بعد از پرایمر یک لایه بیس کت نازک بزنید. حالا ناخن‌ها را زیر دستگاه UV بگذارید تا کامل خشک شود. 

برای عید ناخن هاتو تو خونه ژلیش کن+ آموزش تصویری

۲. زدن لاک ژل بر روی ناخن

برای این مرحله شما به وسایل زیر نیاز دارید:

  • لاک ژل
  • پد لاک پاک کن
  • خلال دندان یا گوش پاک کن

اول بر روی ناخن یک لایه نازک لاک ژل بزنید. مهم است که لایه شما حتما نازک باشد تا روی ناخن گوله گوله نشود. بعد زیر دستگاه UV به خوبی خشک کنید. اگر کناره‌های لاک ژل به گوشه ناخن خورد، می‌توانید با پد لاک پاک کن یا خلال دندان به سرعت پاک کنید تا خشک نشود. 

بعد یک لایه نازک دیگر لاک ژل بزنید. دوباره زیر دستگاه گذاشته و اجازه دهید خشک شود. تکرار این کار به مدل و کیفیت لاک ژل شما هم بستگی دارد. معمولا دوبار لاک زدن با لایه نازک، کفایت می‌کند. 

برای عید ناخن هاتو تو خونه ژلیش کن+ آموزش تصویری

۳. فیکس کردن لاک ژل

برای فیکس کردن لاک ژل، حالا شما به تاپ کت نیاز دارید. تاپ کت‌ها در دو مدل براق و مات وجود دارند. شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید یک کدام را انتخاب کنید. یک لایه نازک تاپ کت بزنید و حالا بگذارید زیر دستگاه خشک شود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.