۲۳۸۴۹۶
۱۳۰۴۱
۱۳۰۴۱

چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

این روزها مدل و فرم ناخن ها و مرتبی دست ها یکی از ملاک های زیبایی و جذابیت به حساب می آید. بهتر است از هر مدل ناخنی استفاده نکنیم و با توجه به فرم دست هایمان آن را انتخاب کنیم.

 چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!ناخن های گرد:

این مدل ناخن‌ها برای کسانی که به سادگی علاقه دارند، مناسب است. ناخن‌های گرد مانند ناخن‌های طبیعی هستند، اما کمی برآمده تر به نظر می‌آیند. زیرا از شکل گرد و اصلی ناخن شما پیروی می‌کنند، درست کردن این مدل ناخن‌ها بسیار آسان است. فقط کافی است ناخن‌هایتان را به اندازه کمی بالاتر از گوشت انگشت کوتاه کنید و سپس توسط یک سوهان ناخن دور آن را گرد کنید. اضافه کردن یک لایه لاک پایه و لاک اکلیلی می‌تواند زیبایی ناخن‌های گرد را بیشتر کند.  چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

ناخن مربعی/ گرد:

اگر علاقه‌مند به یک طرح میان گرد و مربع هستید، مدل مربعی-گرد مناسب شماست. این مدل دارای یک حالت کلاسیک است و اگر ناخن‌هایتان کمی بلند باشند، بسیار جذاب خواهند بود. برای ایجاد این مدل ناخن، کافیست گوشه‌های ناخن‌ها را مانند ناخن‌های مربعی صاف کنید و لبه‌های کناری را مانند ناخن‌های گرد کمی هلال کنید.  چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

ناخن های دشنه ای:

ناخن‌های دشنه‌ای با لبه‌های تیز و دراز یکی از محبوب‌ترین مدل‌های استیلتو هستند. این مدل جذاب و با کیفیت برای کسانی است که دوست دارند با استیل مدرن و جذاب همراه باشند. ناخن‌های استیلتو مانند پاشنه کفش استیلتو، به خوبی به نمایش گذاشتن پاشنه بلند کمک می‌کنند و باعث می‌شوند کفش‌ها در حالی که در سرانجام نازک می‌شوند. چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

ناخن های مربعی:

ناخن های مربعی دخترخاله ناخن گرد محسوب می شوند! اگر مطمئن نیستید که این مدل ناخن مناسب شماست یا خیر، فقط کافی است که توسط یک سوهان گوشه های ناخنتان را صاف کنید تا ظاهر مربعی ایجاد کنید. ناخن های مربعی بهترین انتخاب برای کسانی هستند که انگشتان کشیده و لاغری دارند. مانند ناخن های گرد، ناخن های مربعی هم با لاک های ساده، اکلیلی یا طرح دار زیبا می شوند. همچنین طرح فرنچ یکی از پرطرفدارترین طرح ها برای این مدل ناخن است. چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

ناخن بیضی:

برای این مدل ناخن بهتر است که ناخن هایتان کمی بلند باشد  چون این مدل ناخن در قسمت بالا و سرش حالت نیم دایره دارد. برای این مدل، باید توسط یک سوهان گوشه های ناخنتان را به سمت بالا هلال کنید و حالت نیم دایره درست کنید. دقت داشته باشید که هر دو سمت ناخن را به طور مساوی گرد کنید. رنگ های پاستیلی انتخاب های مناسبی برای این مدل هستند. چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

ناخن بالرین/ تابوتی:

این مدل همانند اسمش از بغل شبیه به کفش باله وقتی که در حالت پوینت است دیده می شود و از بالا شبیه به یک تابوت دیده می شود. . برای این مدل باید ناخن بلند و تیز داشته باشید. سر ناخن باید کاملا صاف و گوشه هایش تیز باشد. در این مدل شما فضای زیادی برای طرح های مختلف دارید و می توانید خلاقیت زیادی به خرج دهید. رنگ های مات و نگین دار برای این مدل ناخن بسیار پرطرفدار هستند. چه مدل ناخنی به فرم انگشتات میاد؟ راهنمای انتخاب بهترین مدل ناخن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.